Tilbage som rugemis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Aj, hvor er det bare dejligt!!

Tillykke med perfekt æg i maven! Så krydser jeg så meget fingre for, at I får 2 flotte streger om under 2 uger.  

Selvfølgelig får I det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

DK

Sååå fint! Tillykke med de to fine æg!

Hep hep hep!!!

Anmeld

5. oktober 2010

Ludo

Tillykke med ægget....

fingre for dig..

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Tak for alle hilsnerne!!

Det går godt, jeg ruger stadig på højtryk, og kan mærke kemien er på vej ud ad kroppen. Føler mig lidt mindre hormonella-hystella og lidt mere Kitty-agtig!! 11 dage endnu!!

Anmeld

6. oktober 2010

Bavianis

kitty skriver:

Tak for alle hilsnerne!!

Det går godt, jeg ruger stadig på højtryk, og kan mærke kemien er på vej ud ad kroppen. Føler mig lidt mindre hormonella-hystella og lidt mere Kitty-agtig!! 11 dage endnu!!

11 dage!?!?! What the f...!! Hold nu kæft tiden går langsomt!!

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

11 dage!?!?! What the f...!! Hold nu kæft tiden går langsomt!!

10... Tastefejl.. Men ja, de sneeeeegler sig afsted.. Ikke just smurt i olie

Anmeld

6. oktober 2010

Bavianis

kitty skriver:

10... Tastefejl.. Men ja, de sneeeeegler sig afsted.. Ikke just smurt i olie

Er der et dyr der er langsommere end en snegl man kan sammenligne med?? Jeg kan da slet ikke vente... - Du må bare teste 9 dage før

Anmeld

6. oktober 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Er der et dyr der er langsommere end en snegl man kan sammenligne med?? Jeg kan da slet ikke vente... - Du må bare teste 9 dage før

Et dovendyr måske?

Haha, ja det kunne jeg godt. Og så ville jeg med sikkerhed få 2 streger. Der er hormoner i en af sprøjterne (ægløsningssprøjten) der giver udslag på testen. Så det ville ikke være retvisende! Desværre Jeg håber abekatten og kattekyllingen kommer til at følges. Vi håber.. Ik

Anmeld

6. oktober 2010

Bavianis

kitty skriver:

Et dovendyr måske?

Haha, ja det kunne jeg godt. Og så ville jeg med sikkerhed få 2 streger. Der er hormoner i en af sprøjterne (ægløsningssprøjten) der giver udslag på testen. Så det ville ikke være retvisende! Desværre Jeg håber abekatten og kattekyllingen kommer til at følges. Vi håber.. Ik

Selvfølgelig kommer vi til det!

Og hvis du ved at den bliver positiv - så TIIIIS!!! Ei, det kan man selvfølgelig ikke, men hvordan finder man egentlig ud af om man er gravid så??

Anmeld

6. oktober 2010

Munder

Hvor er det et underligt univers sådan et computerforum..... Jeg kender dig ikke, har ikke skrevet særlig meget med dig, men alligevel lander du i mine tanker et par gange om dagen....hvordan går det mon med Kitty...Iiiiih bare der nu er gevinst...osv.

Jeg hepper SÅ meget på dig og æggebassen.

Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.