Tilbage som rugemis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

otlitrom

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej men altså Kitty det var bare en lykkens dag i går. Det var så skønt at høre, at alting gik perfekt. Jeg har virkelig gode fornemmelser om det her. IHHHH Jeg kan sgu heller ikke vente 14 dage for at høre, om der er gevinst - hvilket jeg har besluttet der er hos os begge.

Du er sej tøsen KNUS

Vi har jo en aftale, det ved du godt Nu skal den behandlingsgruppe altså ryddes lidt op i. Ikke at jeg ikke elsker de tøser der er der, men vi er mange der har siddet fast liiidt for længe (siger hønen der er igang med 1. forsøg egotripper, hva?)

Men vi trænger bare til nogle positive tests i den gruppe!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

MortilAyah

Gået alt går godt for jer

Anmeld

3. oktober 2010

klmf

Ej Kitty, der fik jeg næsten tårer i øjnene....

Hvor er det VILDT at tænke på, der ligger et befrugtet æg i din mave

Jeg krydser alt hvad jeg har på mig og Oliver for at det ligger og feder den og bare bliver hængende en 40 uger endnu!

Stooooort kram fra os

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

NØØØØØJ! Så sidder jeg da lige og flæber lidt! TAK ALLESAMMEN!

Det var da helt igennem fantastisk at stå op til, en regnfuld søndag morgen! Ih, hvor det varmer!

Jeg vælger lige ikke at citere Jer alle, for så bliver tråden 5 km og jeg glemmer sikkert én, selvom jeg ikke ville!

Rosa, du spørger med de andre æg. (Og det er så her jeg synes det er svært at få ud ad min mund) men ud af de 6 befugtede var der 2 der ikke delte sig. De er røget i skrald Af de 4 der var tilbage, delte to sig ikke helt perfekt = 2 mere til skralderen! MEN så er der jo de to præmieæg, hvor det ene ligger i min mavse og hygger sig, og det andet er blevet eskimo-æg i fryseren, og bliver måske til eskimo-lillesøster/bror om nogle år. For selvfølgelig lykkes det her jo

Marco2: Næste milepæl er graviditetstest om 13 dage.... En blodprøve på klinikken! Indtil da skal vi vente. Men ja, vi har jo prøvet det mere end 30 gange, og aldrig har vi været så tæt på som nu!

Der er en helt speciel stemning herhjemme, og maven bliver allerede kysset godnat. For tænk nu, hvis det gjorde forskellen

TAK for svar, selvom det ikke var rart at svare på - men der er 2 præmieæg i maven - det er NU det er jeres tur, det VED jeg bare!!!!

Anmeld

3. oktober 2010

Sofia

UHHHH Kitty har et perfekt lille æg i maven, YES, stort tillykke!!!

Anmeld

3. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er det bare fantastisk for jer - jeg er sikker på, at du er en rigtig god rugemis   

Anmeld

4. oktober 2010

Lou

kitty skriver:

Det lykkedes!! Ud af de 8 æg der blev taget ud blev 6 befrugtede. De 4 delte sig rigtigt, hvoraf 2 var rigtig gode! Det ene kom i fryseren OG...

1 æg ligger i min mavse og hygger sig!

..Og der skal det gerne blive!!

Vi er meget glade, og håber de næste 14 dage vil gå med raketfart!

Hvor er det bare det skønneste at læse.... Jæææææ Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Så skal du bare passe på dig selv og det lille æg, så i snart kan få nogle fantastiske nyheder!!! Ej hvor er det bare godt, og fedt at der var et ekstra, godt æg som kunne fryses, hvis det ikke lykkes.. men det skal vi slet ikke snakke mere om... for selvfølgelig lykkes det!!!! Stort kram herfra!!

Anmeld

4. oktober 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

Det lykkedes!! Ud af de 8 æg der blev taget ud blev 6 befrugtede. De 4 delte sig rigtigt, hvoraf 2 var rigtig gode! Det ene kom i fryseren OG...

1 æg ligger i min mavse og hygger sig!

..Og der skal det gerne blive!!

Vi er meget glade, og håber de næste 14 dage vil gå med raketfart!

Hepper på Guldæget søde!!!  Kæmpe krammer

Anmeld

4. oktober 2010

otlitrom

Lou skriver:

Hvor er det bare det skønneste at læse.... Jæææææ Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Så skal du bare passe på dig selv og det lille æg, så i snart kan få nogle fantastiske nyheder!!! Ej hvor er det bare godt, og fedt at der var et ekstra, godt æg som kunne fryses, hvis det ikke lykkes.. men det skal vi slet ikke snakke mere om... for selvfølgelig lykkes det!!!! Stort kram herfra!!

Ja, vi håber det lille eskimo-æg bliver til lillebror eller lillesøster engang Og jeg skynder mig at sende alle Jeres gode tanker ned i maven, så ægget ved at den skal blive hos hønemor!

Anmeld

4. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Vi har jo en aftale, det ved du godt Nu skal den behandlingsgruppe altså ryddes lidt op i. Ikke at jeg ikke elsker de tøser der er der, men vi er mange der har siddet fast liiidt for længe (siger hønen der er igang med 1. forsøg egotripper, hva?)

Men vi trænger bare til nogle positive tests i den gruppe!!

Ja vi har nemlig en aftale. Og aftalen holder, for du er rugemissen og jeg er lige kommet hjem fra 3 IUI med et perfekt udgangspunkt.

Der var ikke en finger at sætte på noget, min æl var lige startet og sædbasser var der - selv om der var færre end sidst pga. feber- massere af. Min slimhinde var lige til lærerbøgerne sagde hun. HAHAA!

Og jeg har forbistret ondt i min ÆL side!

Så nu er det nu, nu er det nu, nu er det nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.