Tilbage som rugemis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

lotte32

ej hvor er det bare helt igennem fantastisk for jer   krydser for at den bliver hængende derinde

Knus Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Marco2

Åhh hvor godt. Så skal det bare ruges færdig til en dejlig baby!!

Hvad er næste milepæl?

AG

Anmeld

3. oktober 2010

Malene76

Det er jo en skøn opdatering.  Krydser fingre for et godt resultat. Alt det bedste til jer.

MVH Malene

Anmeld

3. oktober 2010

otlitrom

NØØØØØJ! Så sidder jeg da lige og flæber lidt! TAK ALLESAMMEN!

Det var da helt igennem fantastisk at stå op til, en regnfuld søndag morgen! Ih, hvor det varmer!

Jeg vælger lige ikke at citere Jer alle, for så bliver tråden 5 km og jeg glemmer sikkert én, selvom jeg ikke ville!

Rosa, du spørger med de andre æg. (Og det er så her jeg synes det er svært at få ud ad min mund) men ud af de 6 befugtede var der 2 der ikke delte sig. De er røget i skrald Af de 4 der var tilbage, delte to sig ikke helt perfekt = 2 mere til skralderen! MEN så er der jo de to præmieæg, hvor det ene ligger i min mavse og hygger sig, og det andet er blevet eskimo-æg i fryseren, og bliver måske til eskimo-lillesøster/bror om nogle år. For selvfølgelig lykkes det her jo

Marco2: Næste milepæl er graviditetstest om 13 dage.... En blodprøve på klinikken! Indtil da skal vi vente. Men ja, vi har jo prøvet det mere end 30 gange, og aldrig har vi været så tæt på som nu!

Der er en helt speciel stemning herhjemme, og maven bliver allerede kysset godnat. For tænk nu, hvis det gjorde forskellen

Anmeld

3. oktober 2010

wamse

Åhhhhh hvor er det bare super spændende Jeg krydser alt hvad krydses kan

Anmeld

3. oktober 2010

Chalala85

Wuuuhuuuuuuu Hvor er det fedt Kitty!! Det skal bare lykkes!! Det skal, det skal, det skal!!!! yeeeeehaaaaa

Anmeld

3. oktober 2010

businesstigger

Yay for et præmieæg i maven og et i fryseren! Hvor er jeg bare glad på jeres vejne. Glæder mig sådan på jeres vegne. Kan godt forstå det bliver laaaaange 13 dage. at killing bliver hvor den skal - og husk nu ikke alle kan teste positivt på alm. tests før tiden.

Anmeld

3. oktober 2010

Low

Jeg håber virkelig før jer at der sker noget denne gang 

Anmeld

3. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ej men altså Kitty det var bare en lykkens dag i går. Det var så skønt at høre, at alting gik perfekt. Jeg har virkelig gode fornemmelser om det her. IHHHH Jeg kan sgu heller ikke vente 14 dage for at høre, om der er gevinst - hvilket jeg har besluttet der er hos os begge.

Du er sej tøsen KNUS

Anmeld

3. oktober 2010

KajaHH

Hvor lyder det bare dejligt for jer, i ønskes hjertelig tillykke med det første mål, og jeg  alt hvad der krydses kan, for en positiv prøvetagning om 13 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.