linselouise skriver:
ja, det kan være det er noget pasning han skal ud i, men desværre er udsigterne lange 
Han spiser 3 hovedmåltider om dagen og får 2 flasker mme af 250 ml samt alle mellemmåltiderne. Han har aldrig været den store spiser, men han får altid serveret og spiser til han er mæt.
Nej han sover stadig med os da vi ikke rigtig har mulighed for andet. Og dog, vi har lavet et lille legehjørne til ham herhjemme, hvor vi har mulighed for at stille hans seng ind, håber bare ikke jeg så skal rende hele vejen derind hver gang han vågner!!
Ja, så er det ikke pga sult.... men det kunne godt være, at han skulle ud og få nogle udfordringer. Hvorfor er der lange udsigter?
Det er også træls for jer, at han ikke kan sove i sit eget værelse. Mange gange når de vågner, kan man ikke hører dem - og så falder de i søvn igen. Men jeg kan godt forstå, at du ikke gider at rende frem og tilbage hele natten.
hvad gør du, når han vågner så tit? Giver ham sutten eller mader ham? Eller noget helt andet?
Elizabeth skal i VS i næste mrd., hun er så kun 6 mrd til den tid. Men jeg tror, at det bliver godt for os alle. Hun er også en lille en, som skal aktiveres hele tiden. Helst af mor og far... man kan godt blive lidt bims nogen gange, især fordi ´hun faktisk også bliver nemt vred.
Jeg håber, at du kan få noget aflastning af din mor - og så ring til kommunen og få en plads. Her får man en plads,hvis man har været skrevet op i 2 mrd., så skal de tildele en plads til en.
Knus
Anmeld