Kan I lægge jeres baby til lur/natten uden at ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

L.J.L

Eliza/lykke skriver:

Stakkels dig - hvorfor vågner han så tit? Sult eller drømme?

Jeg ved det ikke, men er også snart på grænsen af sindsyge....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Eliza/lykke

linselouise skriver:

Jeg ved det ikke, men er også snart på grænsen af sindsyge....

Ja, det er da vildt. Jeg kan godt huske, at du skrev, at han er et aktivt barn. Men det må være fuldstændig ufatteligt for dig, at han vågner så tit. Du får jo ingen søvn!

Men han spiser vel i løbet af dagen, grød og rugbrød og så noget ikk'? Går han i VS/DP eller går du hjemme med ham? Sover han i sit eget værelse?

Vi har jo en dreng på 10 år + Elizabeth på 5 mrd., og da han var lige knap 1 år, kunne jeg mærke på ham, at jeg ikke kunne lege "voldsomt" nok med ham - og jeg gik hjemme med ham. Først da han var 1½ år kom han i VS. Jeg tror måske, at vi skulle have sat ham i pasning noget før - de andre børn kan bedre trætte ham og lege med ham end jeg kunne.

Jeg føler med dig.

Anmeld

2. oktober 2010

L.J.L

Eliza/lykke skriver:

Ja, det er da vildt. Jeg kan godt huske, at du skrev, at han er et aktivt barn. Men det må være fuldstændig ufatteligt for dig, at han vågner så tit. Du får jo ingen søvn!

Men han spiser vel i løbet af dagen, grød og rugbrød og så noget ikk'? Går han i VS/DP eller går du hjemme med ham? Sover han i sit eget værelse?

Vi har jo en dreng på 10 år + Elizabeth på 5 mrd., og da han var lige knap 1 år, kunne jeg mærke på ham, at jeg ikke kunne lege "voldsomt" nok med ham - og jeg gik hjemme med ham. Først da han var 1½ år kom han i VS. Jeg tror måske, at vi skulle have sat ham i pasning noget før - de andre børn kan bedre trætte ham og lege med ham end jeg kunne.

Jeg føler med dig.

ja, det kan være det er noget pasning han skal ud i, men desværre er udsigterne lange

Han spiser 3 hovedmåltider om dagen og får 2 flasker mme af 250 ml samt alle mellemmåltiderne. Han har aldrig været den store spiser, men han får altid serveret og spiser til han er mæt.

Nej han sover stadig med os da vi ikke rigtig har mulighed for andet. Og dog, vi har lavet et lille legehjørne til ham herhjemme, hvor vi har mulighed for at stille hans seng ind, håber bare ikke jeg så skal rende hele vejen derind hver gang han vågner!!

Anmeld

2. oktober 2010

Valle81

Med Anton på 6 mdr svinger det lidt - de fleste dage kan vi lægge ham og han falder selv i søvn - skal måske lige ind og give ham sutten et par gange:0)

Asta på 6 1/2 og Sebastian på 4 1/2 sover selv med det samme - det har de faktisk også gort fra de var små  - fra omkring de har været 6/7 mdr:0)

Anmeld

2. oktober 2010

Mathilde

Nej det sker meget sjældent! Hun SKAL køres i søvn i barnevognen og om aftenen ligger vi hos hende til hun sover. Det er sket en gang for ikke ret længe siden, at hun selv faldt i søvn til musikuroen. Det var helt vild at prøve tænk at have det sådan hver aften...

Anmeld

2. oktober 2010

Eliza/lykke

linselouise skriver:

ja, det kan være det er noget pasning han skal ud i, men desværre er udsigterne lange

Han spiser 3 hovedmåltider om dagen og får 2 flasker mme af 250 ml samt alle mellemmåltiderne. Han har aldrig været den store spiser, men han får altid serveret og spiser til han er mæt.

Nej han sover stadig med os da vi ikke rigtig har mulighed for andet. Og dog, vi har lavet et lille legehjørne til ham herhjemme, hvor vi har mulighed for at stille hans seng ind, håber bare ikke jeg så skal rende hele vejen derind hver gang han vågner!!

Ja, så er det ikke pga sult.... men det kunne godt være, at han skulle ud og få nogle udfordringer. Hvorfor er der lange udsigter?

Det er også træls for jer, at han ikke kan sove i sit eget værelse. Mange gange når de vågner, kan man ikke hører dem - og så falder de i søvn igen. Men jeg kan godt forstå, at du ikke gider at rende frem og tilbage hele natten.

hvad gør du, når han vågner så tit? Giver ham sutten eller mader ham? Eller noget helt andet?

Elizabeth skal i VS i næste mrd., hun er så kun 6 mrd til den tid. Men jeg tror, at det bliver godt for os alle. Hun er også en lille en, som skal aktiveres hele tiden. Helst af mor og far... man kan godt blive lidt bims nogen gange, især fordi ´hun faktisk også bliver nemt vred.

Jeg håber, at du kan få noget aflastning af din mor - og så ring til kommunen og få en plads. Her får man en plads,hvis man har været skrevet op i 2 mrd., så skal de tildele en plads til en.

Knus

Anmeld

2. oktober 2010

Mor til L&S

Ja, Liva bliver lagt i barnevognen om dagen, sengen til nat og hun sover uden at hun bliver vugget osv... Hun er 6 mdr.

Anmeld

2. oktober 2010

Susanne79

Maja bliver puttet i barnevogn om dagen og i hendes egen seng om aftenen. Hun sover næsten altid i løbet af 10 min. Vi har aldrig vugget hende i søvne. Hun er rigtig god til at falde i søvn selv

Anmeld

2. oktober 2010

dithmer

linselouise skriver:

Har svaret den sidste, da vores dreng ikke sover om natten. Eller jo lidt, men er oppe hver 2 time stadigvæk. Han bliver dog puttet uden problemer, men er 1 time om at falde i søvn. Han er 10 mdr

Py ha da. Vores datter som nu er knap 9 ville også spise ofte til hun var 10 mdr ca. det var så frygteligt. Til sidst fik hun altså en kold tyrker kun med vand i en kop, siden har hun sovet igennem.

Anmeld

2. oktober 2010

L.J.L

dithmer skriver:

Py ha da. Vores datter som nu er knap 9 ville også spise ofte til hun var 10 mdr ca. det var så frygteligt. Til sidst fik hun altså en kold tyrker kun med vand i en kop, siden har hun sovet igennem.

Det er ikke fordi han vil spise, han vil bare ingenting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.