Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vugge eller lign.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor mange der kan gøre ovenstående? Bare for sjov :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi ligger vores søn ved 8 tiden, tænder hans musik, så går der ca 10 min så sover han
NatasjaL skriver: vi ligger vores søn ved 8 tiden, tænder hans musik, så går der ca 10 min så sover han
Skønt :-) Sover han så til næste dag?
Siden min datter var ca. 4 måneder og som rimeligt igennem om natten har jeg bare kunnet ligge hende om natten og så faldte hun i søvn i løbet af 5-10 minutter. Inden de 4 måneder har jeg også bare kunnet putte hende i liften hvor som helst og så faldte hun bare i søvn efter kort tid...
Eliza/lykke skriver: Skønt :-) Sover han så til næste dag?
ja, så sover han til 8-9 stykker
Har vi altid kunne gøre med dem begge fra de var nyfødte og de er idag 7½år... det må de have fra deres moar der elsker hendes hovedpude og dyne...
Majbritt
Håber ikke der er nogen der krydser af i den sidste
Har svaret den sidste, da vores dreng ikke sover om natten. Eller jo lidt, men er oppe hver 2 time stadigvæk. Han bliver dog puttet uden problemer, men er 1 time om at falde i søvn. Han er 10 mdr
linselouise skriver: Har svaret den sidste, da vores dreng ikke sover om natten. Eller jo lidt, men er oppe hver 2 time stadigvæk. Han bliver dog puttet uden problemer, men er 1 time om at falde i søvn. Han er 10 mdr
Stakkels dig - hvorfor vågner han så tit? Sult eller drømme?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128