Kan I lægge jeres baby til lur/natten uden at ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du lægge dit barn til at sove om dagen og om aftenen uden at vugge eller lign.?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.193 visninger
32 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

Eliza/lykke

vugge eller lign.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor mange der kan gøre ovenstående? Bare for sjov :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

NatasjaL

vi ligger vores søn ved 8 tiden, tænder hans musik, så går der ca 10 min så sover han

Anmeld

2. oktober 2010

Eliza/lykke

NatasjaL skriver:

vi ligger vores søn ved 8 tiden, tænder hans musik, så går der ca 10 min så sover han

Skønt :-) Sover han så til næste dag?

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

Siden min datter var ca. 4 måneder og som rimeligt igennem om natten har jeg bare kunnet ligge hende om natten og så faldte hun i søvn i løbet af 5-10 minutter. Inden de 4 måneder har jeg også bare kunnet putte hende i liften hvor som helst og så faldte hun bare i søvn efter kort tid...

Anmeld

2. oktober 2010

sarahb

her bliver han puttet, fortalt hvor meget vi elsker ham og kysset og så er der ro.

Anmeld

2. oktober 2010

NatasjaL

Eliza/lykke skriver:

Skønt :-) Sover han så til næste dag?

ja, så sover han til 8-9 stykker

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

Har vi altid kunne gøre med dem begge fra de var nyfødte og de er idag 7½år... det må de have fra deres moar der elsker hendes hovedpude og dyne...

Majbritt

Anmeld

2. oktober 2010

klmf

Håber ikke der er nogen der krydser af i den sidste

Anmeld

2. oktober 2010

L.J.L

Har svaret den sidste, da vores dreng ikke sover om natten. Eller jo lidt, men er oppe hver 2 time stadigvæk. Han bliver dog puttet uden problemer, men er 1 time om at falde i søvn. Han er 10 mdr

Anmeld

2. oktober 2010

Eliza/lykke

linselouise skriver:

Har svaret den sidste, da vores dreng ikke sover om natten. Eller jo lidt, men er oppe hver 2 time stadigvæk. Han bliver dog puttet uden problemer, men er 1 time om at falde i søvn. Han er 10 mdr

Stakkels dig - hvorfor vågner han så tit? Sult eller drømme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.