NEJ hvor frækt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

smokin

victoria2008 skriver:

Kan de kun købes i sverige?, den side du havde først, der var der jo valgmuligheder på flere lande..

Det tror jeg ?

Har prøvet at søge på dansk... men der sker intet. Når jeg så søger på dopskor linnea i sverige så kommer der mange bud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

smokin

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Argh, Crazy, så er den side vist lukket ned pt

Jeg kan da godt gå ind på siden?

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

Zette skriver:

Det tror jeg ?

Har prøvet at søge på dansk... men der sker intet. Når jeg så søger på dopskor linnea i sverige så kommer der mange bud.

Ok, så er det da bare at finde det mest logiske bud Håber det lykkes for dig, fordi det første bud var da for kuk kuk....

Anmeld

2. oktober 2010

smokin

victoria2008 skriver:

Ok, så er det da bare at finde det mest logiske bud Håber det lykkes for dig, fordi det første bud var da for kuk kuk....

Anmeld

2. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zette skriver:

Jeg kan da godt gå ind på siden?

Ja men pludselig på forsiden stod der at der var lukket, og de bestillinger som bliver lavet ikke kommer frem pt. Har ikke prøvet før, at den ikke er blevet lukket for bestilling så... Underligt.

http://www.trollungarna.se/index.php?osCsid=5a8d4e7743a7ebf81effa3d1955759d3

Anmeld

2. oktober 2010

louise8723

wamse skriver:

Ej det er da også en vild pris for levering, mon de selv kommer og giver hende dem på til den pris

Jeg har prøvet at ville bestille ved Ikea. Jeg havde fundet 2 lamper til børneværelset, som kostede 2x50 kr, men leveringen ville være på 350 kr

grunden til at det koster 350 ved ikea er fordi at det er bude fx. 3x34 der levere.. fordi at folk som regel bestiller møbler osv som de måske ikke selv kan fragte hjem

Anmeld

2. oktober 2010

wamse

louise4060 skriver:

grunden til at det koster 350 ved ikea er fordi at det er bude fx. 3x34 der levere.. fordi at folk som regel bestiller møbler osv som de måske ikke selv kan fragte hjem

Jeg troede bare at de også kunne bruge alm. forsendelses metoder når det ikke lige var møbler der skulle sendes Men de har også nu ændret det så man slet ikke kan købe lamperne online, det er nok en god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.