NEJ hvor frækt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

wamse

Zette skriver:

Det kan du tro

http://anais.se/visa_produkt.asp?t=Dopsko+%2F+Festsko+Linnea&id=81&lang=da

Åhhh hvor er de smukke Kan godt forstå at du er faldet for dem da.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Maria.

Zette skriver:

good for you!!!

Vi skal give 100 kr. for gravering i vores by. SUPER!

What? Hvor er det? Og hvor meget får man så graveret? Jeg har 3 stk bestik og et flag..

Anmeld

2. oktober 2010

smokin

wamse skriver:

Åhhh hvor er de smukke Kan godt forstå at du er faldet for dem da.

Ja kjolen er nemlig også naturfarvet så det ville matche.... Jeg har købt sådan en lang kjole der går ned til fødderne. Hun skal nemlig ikke døbes, blot navngives... så det skulle ikke være for meget dåb. Jeg må og skal have de sko, skal bare lige have fundet ud af hvordan computeren tror jeg er i Sverige så jeg kan bestille dem til mine venners adresse... ligenu kan jeg se den har fanget min danske ip, men min kæreste må kunne fixe så den tror jeg er svensker.

Her er kjolen iøvrigt, fin ikke?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2010

smokin

Maria. skriver:

What? Hvor er det? Og hvor meget får man så graveret? Jeg har 3 stk bestik og et flag..

Du ved da godt jeg bor ved Holbæk... Jeg kan ringe og spørge om det er det samme for flag og bestik... Ellers plejer de at finde en god pris. De er jo lokale.

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

Zette skriver:

Ja kjolen er nemlig også naturfarvet så det ville matche.... Jeg har købt sådan en lang kjole der går ned til fødderne. Hun skal nemlig ikke døbes, blot navngives... så det skulle ikke være for meget dåb. Jeg må og skal have de sko, skal bare lige have fundet ud af hvordan computeren tror jeg er i Sverige så jeg kan bestille dem til mine venners adresse... ligenu kan jeg se den har fanget min danske ip, men min kæreste må kunne fixe så den tror jeg er svensker.

Rigtig flot kjole

Anmeld

2. oktober 2010

smokin

victoria2008 skriver:

Rigtig flot kjole

Tusind tak

Anmeld

2. oktober 2010

wamse

Zette skriver:

Neeej hvor er den da smuk

Anmeld

2. oktober 2010

Maria.

Zette skriver:

Du ved da godt jeg bor ved Holbæk... Jeg kan ringe og spørge om det er det samme for flag og bestik... Ellers plejer de at finde en god pris. De er jo lokale.

Ja jeg ved sgu da! Jeg mente hvilken butik.. det må du meget gerne..

Anmeld

2. oktober 2010

Maria.

Zette skriver:

Hvor er den smuk! <3 hvor fandt du den?

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

Zette skriver:

Tusind tak

Og skoene ville bare passe perfekt, men for pokker, de skal jo ikke tage røven på dig, det ville jo være lige så billigt selv at køre til stedet og hente dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.