NEJ hvor frækt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.462 visninger
46 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

smokin

Jeg fandt et par lækre dåbssko til prinsessen som jo holder fest på næste søndag, og trykkede mig frem til betaling.

132 kr. i levering

For et par dåbssko? ØHHHHHHHHHHH....

Selve skoen koster 169,95.

Hold kæft hvor frækt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

sarahb

jeg hader sådan noget, jeg synes det er så grotesk.. At de kan tillade sig det!

Anmeld

2. oktober 2010

smokin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2010

smokin

sarahb skriver:

jeg hader sådan noget, jeg synes det er så grotesk.. At de kan tillade sig det!

Jeg er helt målløs, det gjorde faktisk at jeg slet ikke gad købe skoene. De var ellers så flotte..

Anmeld

2. oktober 2010

wamse

Ej det er da også en vild pris for levering, mon de selv kommer og giver hende dem på til den pris

Jeg har prøvet at ville bestille ved Ikea. Jeg havde fundet 2 lamper til børneværelset, som kostede 2x50 kr, men leveringen ville være på 350 kr

Anmeld

2. oktober 2010

Maise

arghh det må da være en fejl, grotesk i hvertfald.

Anmeld

2. oktober 2010

sarahb

det er da helt vildt, hvordan kan de overhovedtillade sig det.
Står der hvilken forsendelses metode de bruger.?

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

Zette skriver:

Og at man så skal købe for minimum 1630, 24 kr, for at få gratis levering, det er sgu da en plat holdning, det er da en butik uden hjerne...

Anmeld

2. oktober 2010

Maria.

Ja, nogengange giver det ingen mening!! Jeg skulle have graveret noget bestik Malou fik i dåbsgave.. 470,- kr for gravering.. Bestikket havde kostet 300,- hmm..

Anmeld

2. oktober 2010

smokin

wamse skriver:

Ej det er da også en vild pris for levering, mon de selv kommer og giver hende dem på til den pris

Jeg har prøvet at ville bestille ved Ikea. Jeg havde fundet 2 lamper til børneværelset, som kostede 2x50 kr, men leveringen ville være på 350 kr

350 kr? Det synes jeg er at overdrive.

Men seriøst hvad vejer et par dåbssko? 50 gram? Det kan du umuligt koste dem mere end 20 kr. så kunne de måske have taget 35 kr. (som jeg ville have betalt uden at blinke) og stadigvæk have tjent på det... men 132 kr.

ØV ØV ØV. Har ikke fundet noget der ligner de sko... satans! Men jeg nægter at betale så meget. Jeg har mailet dem, og afventer svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.