Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fandt et par lækre dåbssko til prinsessen som jo holder fest på næste søndag, og trykkede mig frem til betaling.
132 kr. i levering
For et par dåbssko? ØHHHHHHHHHHH....
Selve skoen koster 169,95.
Hold kæft hvor frækt....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: jeg hader sådan noget, jeg synes det er så grotesk.. At de kan tillade sig det!
jeg hader sådan noget, jeg synes det er så grotesk.. At de kan tillade sig det!
Jeg er helt målløs, det gjorde faktisk at jeg slet ikke gad købe skoene. De var ellers så flotte..
Ej det er da også en vild pris for levering, mon de selv kommer og giver hende dem på til den pris
Jeg har prøvet at ville bestille ved Ikea. Jeg havde fundet 2 lamper til børneværelset, som kostede 2x50 kr, men leveringen ville være på 350 kr
arghh det må da være en fejl, grotesk i hvertfald.
Zette skriver:
Og at man så skal købe for minimum 1630, 24 kr, for at få gratis levering, det er sgu da en plat holdning, det er da en butik uden hjerne...
wamse skriver: Ej det er da også en vild pris for levering, mon de selv kommer og giver hende dem på til den pris Jeg har prøvet at ville bestille ved Ikea. Jeg havde fundet 2 lamper til børneværelset, som kostede 2x50 kr, men leveringen ville være på 350 kr
350 kr? Det synes jeg er at overdrive.
Men seriøst hvad vejer et par dåbssko? 50 gram? Det kan du umuligt koste dem mere end 20 kr. så kunne de måske have taget 35 kr. (som jeg ville have betalt uden at blinke) og stadigvæk have tjent på det... men 132 kr.
ØV ØV ØV. Har ikke fundet noget der ligner de sko... satans! Men jeg nægter at betale så meget. Jeg har mailet dem, og afventer svar.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128