Efter du har fortalt du er gravid og efter du har født?
Jeg vil starte med at fortælle om min egen svigermor.
Jeg har verdens bedste svigermor, hun er så fantastisk, men efter vi fortalte at vi venter os er hun begyndt at blande sig meget. Hun har arbejdet som dagplejer i over 25 år og hun mener hun ved hvad der er bedst for os og vores baby. Hun ved da sikkert på mange punkter hvad hun snakker om men nu er det henholdsvis 13 og 33 år siden hun fik børn og der er altså sket meget siden.
En anden ting er at hun vil bestemme hvad vi skal købe til vores baby, og hvad vi ikke skal købe, men heldigvis er min mand ved at indse at hun går mig på nerverne.
Vi har været så heldige at vi kan låne en vugge af min mands moster, men efter min svigermors mening må vi ikke få vuggen hjem før jeg har født. Jeg aner ikke hvordan den ser ud eller noget som helst og får den ikke før jeg har født. Det samme med vores barnevogn, den må vi heller ikke hente før jeg har født. Jeg er simpelthen ved at gå ud af mint gode skin, Jeg har termin den 11 nov og vil bare geren snart have styr på det hele inden babyen kommer, men det skal jeg da love for hun sætter en stopper for.
Håber ikke jeg er den eneste som har det lidt svært med sin svigermor og jeg håber bestemt at det bliver bedre når jeg har født. Nå havde bare brug for at komme ud med det. Tak fordi du gad læse det 
Anmeld