Suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Kamelia

MissJuels skriver:

Årh ved godt jeg nok ikk burde sidde her og flæbe på baby.dk men har bare så meget jeg har brug for at komme ud med,..... min søns far og jeg besluttede os for at prøve igen, og havde lagt planer og aftalt og snakket/drømt om fremtiden sammen.. og nu har han så valgt at blive hos sin nye kæreste for hun er bare HANS LIVS KÆRLIGHED!!!! jeg troede virkelig i en periode det var mig.... hvorfor skulle han ellers aftale de her ting med mig, og at vi skulle giftes og jeg ved ikke hvad. jeg forstår det ikke, og føler mig så meget til grin.. jeg sidder bare her tota naiv og forladt for en dame på 46 med rynker i hele fjæset, total ødelagt solariehud og coke hjerne.. ej undskyld mig, men helt ærligt? jeg er ung, smuk, fornuftig og mor til hans dejlige søn, hvad gik der lige galt?

Det værste af det hele er at jeg godt kan se de passer totalt godt sammen.... Det gør så ondt, hvordan kan man elske en så meget der åbenbart har en anden ''soulmate''

Årh hvordan skal jeg nogensinde komme over det her? Hvordan skal jeg kunne føle mig som en god mor til vores søn når jeg føler mig total som et nul, er blevet fravalgt af hans far og er dybt ulykkelig.. sikke en mor at ha Åh nej hva nu når han skal til at på weekend hos dem, og opdager at de har alt det som jeg ikk har. det var jo det vi skulle have sammen

ej undskyld.. ved ik hvorfor jeg skriver det her, trænger bare til.. ja, at dele ..

Sikke dum livet kan være mod een nogen gange, du får et stort kram 

OG husk så, du er MOR og det kan ingen tage fra dig, du får gudestatus hos din lille dreng, han vil være fuldstændig ligeglad når bare mor er der til et kram.

Måske senere vil han se en evt forskel, men heyyy hvem siger så at du ikke har fundet en vidunderlig mand, skænket din lille søn søskende og så er det måske pludselig dit hjem der bare indeholder det hele.

Tro på at du gør det rigtige og er det rigtige for din søn.

Det er så svært at give slip på den man elsker, men det lyder ikke som om han fortjener dig.

Knus Kamelia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

SussieThyssen

Først et stort trøsteknus 

Men vend det så om og sig mig..hvis nu DU mødte en hvor det bare sagde klik og du vidste det var den eneste ene?
Ville du så alligevel være blevet sammen med dit barns far?

Og så vil jeg da sige, at hvis man møder den eneste ene, så har alder intet at gøre og det har rynker heller ikke.
Jeg har set det gang på gang, og har selv oplevet det.
Der er 13 års forskel på min mand og mig...han var 27 og jeg var 40.
Nå nu var ingen af os bundet i et forhold, da lynet slog ned her. Han var blevet skilt 2 år tidligere, og jeg var blevet enig om separation fra min daværende mand, da vi mødtes. Og uanset hvor meget vi prøvede at gå uden om hinanden, så kunne det bare ikke ske. Vi var et par fra dag 1, og det er vi stadig nu snart 12 år efter.

Nej, det du må erkende søde ven, det er at han bare ikke var den rigtige for dig, uanset hvor meget du elsker ham.
I har mødtes og fået et vidunderligt barn sammen og så har han så valgt at gå videre.
Og du skal også gå videre, selvom det er svært, selvom det koster tårer.
En skønne dag, når tiden er inde, så vil du også møde Mr. Right.
Ja, det lyder banalt, men det er det ikke.
Du har en masse at give...til den rigtige, og det var han så ikke.
1000 kærlige hilsener
Sussie

Anmeld

2. oktober 2010

MissJuels

Tak alle sammen, for jeres kloge ord.. utroligt man ik selv kan se det når man står i det..

Sussie: wow, der ramte du lige noget i mig, du har jo fuldstændig ret.. og jeg kan egentlig godt sidde med en følelse af at være glad på hans vegne, underligt nok.. men hadet kommer jo så, pga. de er ALT for ustabile til at tage vare på småbørn(men det vil jeg ikke komme nærmere ind på her), og min søn skal jo tilbringe tid der i den nærmeste fremtid, måske os en af grundene til jeg har været så meget i mod det forhold...

nå men jeg tager dine ord til mig , og siger mange tak.

Anmeld

2. oktober 2010

Pia.

Har ikke rigtig nogle kloge ord jeg kan dele med dig, men ville ikke bare læse og gå videre uden at have givet lidt igen....

Vil bare sige jeg håber du finder lykken en dag for det fortjener du virkelig...

Stort knus fra Pia.

Anmeld

2. oktober 2010

Troldemommi

Jeg sidder og føler med dig og sender dig et STORT knus herfra også

knus Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.