Suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Pige2009

Trinehw skriver:

en på 46?? hvor gammel er han ? du er 20 ikk ?

du får en kæmpe knuser - og tro mig din søn vil være stolt af dig - og elske hans hjem hos dig - ikke være nervøs overfor det!

Du skal bare videre nu, og du vil komme til at opleve kærligheden igen og få et godt dejligt og skønt liv.. Lige nu er det bare en hård periode, men kom videre - og ikke græd tårer over sådan en forkælet snothvalp der ikke ved hvad han vil!

Ret ryggen, og vær stolt Du er køn og ung og du skal sgu nok klarer den

Nemlig Det samme siger jeg til mig selv i min egen situation og der er lys forude til os alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

mama09

Baagøe skriver:

Nemlig Det samme siger jeg til mig selv i min egen situation og der er lys forude til os alle...

Ja nemlig - ja der er nok mørkt pt - men lyset skal nok vinde Så op med humøret - også til dig

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Trinehw skriver:

Ja nemlig - ja der er nok mørkt pt - men lyset skal nok vinde Så op med humøret - også til dig

Tak. Jeg prøver at tage udgangspunkt i min datter, da hun er det vigtigste i mit liv. Så er alt andet sekundært

Rigtig god aften til dig

Anmeld

1. oktober 2010

mama09

Baagøe skriver:

Tak. Jeg prøver at tage udgangspunkt i min datter, da hun er det vigtigste i mit liv. Så er alt andet sekundært

Rigtig god aften til dig

Ja de små pus er det vigtigste i ens liv

i lige måde og nat nat

Anmeld

1. oktober 2010

qp

MissJuels skriver:

Årh ved godt jeg nok ikk burde sidde her og flæbe på baby.dk men har bare så meget jeg har brug for at komme ud med,..... min søns far og jeg besluttede os for at prøve igen, og havde lagt planer og aftalt og snakket/drømt om fremtiden sammen.. og nu har han så valgt at blive hos sin nye kæreste for hun er bare HANS LIVS KÆRLIGHED!!!! jeg troede virkelig i en periode det var mig.... hvorfor skulle han ellers aftale de her ting med mig, og at vi skulle giftes og jeg ved ikke hvad. jeg forstår det ikke, og føler mig så meget til grin.. jeg sidder bare her tota naiv og forladt for en dame på 46 med rynker i hele fjæset, total ødelagt solariehud og coke hjerne.. ej undskyld mig, men helt ærligt? jeg er ung, smuk, fornuftig og mor til hans dejlige søn, hvad gik der lige galt?

Det værste af det hele er at jeg godt kan se de passer totalt godt sammen.... Det gør så ondt, hvordan kan man elske en så meget der åbenbart har en anden ''soulmate''

Årh hvordan skal jeg nogensinde komme over det her? Hvordan skal jeg kunne føle mig som en god mor til vores søn når jeg føler mig total som et nul, er blevet fravalgt af hans far og er dybt ulykkelig.. sikke en mor at ha Åh nej hva nu når han skal til at på weekend hos dem, og opdager at de har alt det som jeg ikk har. det var jo det vi skulle have sammen

ej undskyld.. ved ik hvorfor jeg skriver det her, trænger bare til.. ja, at dele ..

Fuck ham/ dem... hun har sikkert sparet sig en rigtig god formue sammen som han gerne vil have fingerne i! hehe

Ejh tag du det ikke personligt han er jo åbenbart ikke klar til, at knytte bånd med dig idét han jo slet ikke er over "tilknytningen til moderen"....

Du skal nok finde en sød mand som er for dig

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Trinehw skriver:

Ja de små pus er det vigtigste i ens liv

i lige måde og nat nat

Tak

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

Fuck ham/ dem... hun har sikkert sparet sig en rigtig god formue sammen som han gerne vil have fingerne i! hehe

Ejh tag du det ikke personligt han er jo åbenbart ikke klar til, at knytte bånd med dig idét han jo slet ikke er over "tilknytningen til moderen"....

Du skal nok finde en sød mand som er for dig

Sådan har jeg jo fundet ud af, det er med Lauras far! Padde...

Anmeld

1. oktober 2010

charlottemor3

hej og kæmpe kram

kan godt forestå hvordan du har går selv lidt samme slags igennem og man har så svæt ved at forestå deres (mændene) beslutning

knus charlotte

Anmeld

1. oktober 2010

qp

Baagøe skriver:

Sådan har jeg jo fundet ud af, det er med Lauras far! Padde...

Linda???  FUCK Lauras far!!!! 

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

Linda???  FUCK Lauras far!!!! 

Yes, Madame!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.