MissJuels skriver:
Årh ved godt jeg nok ikk burde sidde her og flæbe på baby.dk men har bare så meget jeg har brug for at komme ud med,..... min søns far og jeg besluttede os for at prøve igen, og havde lagt planer og aftalt og snakket/drømt om fremtiden sammen.. og nu har han så valgt at blive hos sin nye kæreste for hun er bare HANS LIVS KÆRLIGHED!!!!
jeg troede virkelig i en periode det var mig.... hvorfor skulle han ellers aftale de her ting med mig, og at vi skulle giftes og jeg ved ikke hvad. jeg forstår det ikke, og føler mig så meget til grin.. jeg sidder bare her tota naiv og forladt for en dame på 46 med rynker i hele fjæset, total ødelagt solariehud og coke hjerne.. ej undskyld mig, men helt ærligt? jeg er ung, smuk, fornuftig og mor til hans dejlige søn, hvad gik der lige galt? 
Det værste af det hele er at jeg godt kan se de passer totalt godt sammen.... Det gør så ondt, hvordan kan man elske en så meget der åbenbart har en anden ''soulmate'' 
Årh hvordan skal jeg nogensinde komme over det her? Hvordan skal jeg kunne føle mig som en god mor til vores søn når jeg føler mig total som et nul, er blevet fravalgt af hans far og er dybt ulykkelig.. sikke en mor at ha
Åh nej hva nu når han skal til at på weekend hos dem, og opdager at de har alt det som jeg ikk har. det var jo det vi skulle have sammen 
ej undskyld.. ved ik hvorfor jeg skriver det her, trænger bare til.. ja, at dele .. 
Fuck ham/ dem... hun har sikkert sparet sig en rigtig god formue sammen som han gerne vil have fingerne i!
hehe
Ejh tag du det ikke personligt han er jo åbenbart ikke klar til, at knytte bånd med dig idét han jo slet ikke er over "tilknytningen til moderen".... 
Du skal nok finde en sød mand som er for dig 
Anmeld