Suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.879 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

MissJuels

Årh ved godt jeg nok ikk burde sidde her og flæbe på baby.dk men har bare så meget jeg har brug for at komme ud med,..... min søns far og jeg besluttede os for at prøve igen, og havde lagt planer og aftalt og snakket/drømt om fremtiden sammen.. og nu har han så valgt at blive hos sin nye kæreste for hun er bare HANS LIVS KÆRLIGHED!!!! jeg troede virkelig i en periode det var mig.... hvorfor skulle han ellers aftale de her ting med mig, og at vi skulle giftes og jeg ved ikke hvad. jeg forstår det ikke, og føler mig så meget til grin.. jeg sidder bare her tota naiv og forladt for en dame på 46 med rynker i hele fjæset, total ødelagt solariehud og coke hjerne.. ej undskyld mig, men helt ærligt? jeg er ung, smuk, fornuftig og mor til hans dejlige søn, hvad gik der lige galt?

Det værste af det hele er at jeg godt kan se de passer totalt godt sammen.... Det gør så ondt, hvordan kan man elske en så meget der åbenbart har en anden ''soulmate''

Årh hvordan skal jeg nogensinde komme over det her? Hvordan skal jeg kunne føle mig som en god mor til vores søn når jeg føler mig total som et nul, er blevet fravalgt af hans far og er dybt ulykkelig.. sikke en mor at ha Åh nej hva nu når han skal til at på weekend hos dem, og opdager at de har alt det som jeg ikk har. det var jo det vi skulle have sammen

ej undskyld.. ved ik hvorfor jeg skriver det her, trænger bare til.. ja, at dele ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

AnneBJ

Øv, ville bare lige sende dig et kæmpe

Anmeld

1. oktober 2010

MissJuels

Taaak

Anmeld

1. oktober 2010

wamse

Du får også en kæmpe stor kram herfra

Anmeld

1. oktober 2010

Frk.S

Ved ikke hvad jeg skal skrive - så du får én mere:

Anmeld

1. oktober 2010

MissJuels

neej, kan jo heller ik forvente at få nogle svar, bar rart der nogen der høre det tak for krammene

Anmeld

1. oktober 2010

klmf

Årh nej dog, du må da være helt ødelagt Det gør bare sååååååååååå ondt og man tror aldrig det får en ende.

Det gør det heldigvis!! Du skal nok finde dit livs kærlighed også

Men giv dig tid til at sørge... Masser af chokolade, tøsefilm og en god shoppetur - det lindrer smerten

Tanker fra mig

Anmeld

1. oktober 2010

Lone Jakobsen

åh så trist.

kan da heller ikke forstå at han vil droppe så smuk en pige for en der er så meget ældre. men der er bare ting man ikke skal forstå.

jeg ved godt at det hele virker uoverskueligt lige nu, men tag en dag af gangen, det kan hjælpe når hele verden vælter.

sender dig mange trøste

Anmeld

1. oktober 2010

mama09

MissJuels skriver:

Årh ved godt jeg nok ikk burde sidde her og flæbe på baby.dk men har bare så meget jeg har brug for at komme ud med,..... min søns far og jeg besluttede os for at prøve igen, og havde lagt planer og aftalt og snakket/drømt om fremtiden sammen.. og nu har han så valgt at blive hos sin nye kæreste for hun er bare HANS LIVS KÆRLIGHED!!!! jeg troede virkelig i en periode det var mig.... hvorfor skulle han ellers aftale de her ting med mig, og at vi skulle giftes og jeg ved ikke hvad. jeg forstår det ikke, og føler mig så meget til grin.. jeg sidder bare her tota naiv og forladt for en dame på 46 med rynker i hele fjæset, total ødelagt solariehud og coke hjerne.. ej undskyld mig, men helt ærligt? jeg er ung, smuk, fornuftig og mor til hans dejlige søn, hvad gik der lige galt?

Det værste af det hele er at jeg godt kan se de passer totalt godt sammen.... Det gør så ondt, hvordan kan man elske en så meget der åbenbart har en anden ''soulmate''

Årh hvordan skal jeg nogensinde komme over det her? Hvordan skal jeg kunne føle mig som en god mor til vores søn når jeg føler mig total som et nul, er blevet fravalgt af hans far og er dybt ulykkelig.. sikke en mor at ha Åh nej hva nu når han skal til at på weekend hos dem, og opdager at de har alt det som jeg ikk har. det var jo det vi skulle have sammen

ej undskyld.. ved ik hvorfor jeg skriver det her, trænger bare til.. ja, at dele ..

en på 46?? hvor gammel er han ? du er 20 ikk ?

du får en kæmpe knuser - og tro mig din søn vil være stolt af dig - og elske hans hjem hos dig - ikke være nervøs overfor det!

Du skal bare videre nu, og du vil komme til at opleve kærligheden igen og få et godt dejligt og skønt liv.. Lige nu er det bare en hård periode, men kom videre - og ikke græd tårer over sådan en forkælet snothvalp der ikke ved hvad han vil!

Ret ryggen, og vær stolt Du er køn og ung og du skal sgu nok klarer den

Anmeld

1. oktober 2010

Willa's mor

Snøft.......

Føler med dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.