Kartofler på en anden måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

man kan også skære kartofler i både og lægge i et ovnfast fad med salt og olie over og give dem omkring fyrre minutter på 200 grader. Når de er færdige hakker du en frisk chili meget fint og drysser udover. Det smager HIMMELSK og slet ikke så stærkt som man kunne forestille sig

uh eller dem du lavede med dana blu.... øjs de var gode!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

VIPpigen

Jeg skære dem bare i stykker, sådan passende stykker. I en frysepose med olie, og blandet kryderi (her bruges paprika, og havsalt) og så bare i ovnen til de er gyldenbrune

Anmeld

1. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

uh eller dem du lavede med dana blu.... øjs de var gode!

ja, de er ret blærede de smager VIRKELIG godt til grillede bøffer...det må I lige få næste gang...eller til sommer eller noget

Anmeld

1. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Måtte bare lige dele dette link med dig/jer

http://www.webopskrifter.dk/175/

Anmeld

1. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

ja, de er ret blærede de smager VIRKELIG godt til grillede bøffer...det må I lige få næste gang...eller til sommer eller noget

Mon man kan lide det selv om man ikke kan lide osten? Det kan jo godt være helt anderledes når det er bagt... 

Anmeld

1. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

schhhhhh

du skriver med en sulten Karina... som har spist rugbrød med hytteost til frokost... og skal have hjemmelavet flæskestegs burger til aftensmad... selvom hun har mere lyst til alt muuuuuuligt andet:0)

Anmeld

1. oktober 2010

Ann.

Skræl, skær i både, hæld i pose med olie og timian - ryst så rigtig godt!! Og hæld i fad Mmmmm mums 

Anmeld

1. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Mon man kan lide det selv om man ikke kan lide osten? Det kan jo godt være helt anderledes når det er bagt... 

jeg hader skimmel ost!

men når den har været i ovn med kartofler så synger englene

Anmeld

1. oktober 2010

sarahb

nye kartofler, skrubbet med en lækker olie, grovt salt og rosmarin.. mums.

Anmeld

1. oktober 2010

oo

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

jeg kan overhovedet ikke lide danablue ost ellers, så det kan man sagtens

opskriften er:

du pakker ti babykartofler/nye kartofler i madpapir. Sammen med kartoflerne lægger du en lille klat smør på hver kartoffel og smuldrer en god portion danablue (sct. Clemen fra netto er rigtig god til formålet, for den er ikke så salt) udover kartoflerne og så salt og peber og så pak madpapiret rundt om. pak dem i pakker af ti, så blir det bedst fordelt. og så skal de have 50 min ved 180-200 grader og derefter ti minutter på eftervarmen. Du kan evt give dem en tur under grillen, hvis osten ikke er blevet lidt sprød (det gør den ikke i min søsters ovn af uransagelige årsager). og så pakker du dem bare ud og hælder dem over i et fad og spiser bon appetit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.