Hvordan blev der friet? - Friede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

saxa

LotteN skriver:

åhhhrrr, hvilken dejlig romantik mand der gemmer sig i ham. jeg havde troede det var lidt implusivt, da jeg læste det første - men eftersom han havde ringen med sig, så kunne det jo ikke være det

Hehe... Ja det hører også til sjældenheder når han er romantisk - men det kan komme op i ham.. Hans frieri var ihvertfald romantisk, og det passede bare så godt den dag mht. omgivelserne med kulturnatten osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Chewy

Min kæreste friede til mig på vores 10 års dag, da jeg kom hjem fra arbejde (vi havde aftalt vi ville lave en 3-retters menu og bare hygge os sammen hjemme. Da jeg kom hjem fra arbejde stod der en buket med 10 langstilkede røde roser. Han gav mig dem og bad mig komme hen til ham og sætte mig ned. Så gav han mig et brev jeg skulle læse. Han havde beskrevet alle mulige dejlige ting fra vores ti år sammen og fortalte mig, hvor meget han glædede sig til vores fremtid sammen og at jeg ville blive den bedste mor og så smuk gravid. Til sidst i brevet stod der.... skat, derfor vil jeg gerne.... Og da jeg kigger op sidder han på knæ foran mig med den smukkeste ring og spørger "skat, vil du gifte dig med mig".....

Åhhhh, jeg var solgt. Med tårerne trillende ned af kinder fik jeg fremstammet et "ja" og vi gav hinanden et kæmpe kram.

Vi havde efterfølgende en skøn, skøn aften hvor kærligheden bare fyldte hele huset  Jeg vil altid huske og værdsætte denne dag, og jeg er så taknemmelig for, at han gav mig dette minde. Det siger jeg så tit til ham, og han bliver så stolt hver gang

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Jeg kan da lige berette, hvordan min ekskæreste friede til mig, og tænke lidt tilbage på den tid

Vi var i Mexico med mine forældre på et vildt lækkert resort som lå direkte ud til det Caribiske Hav. En af aftenenerne spurgte han om vi ikke skulle spise på resortets italienske restaurant alene. Restauranten lå direkte ud til vandet, og vi kunne høre skvulpene i vandkanten, da vi spiste Efter middagen går vi ned på stranden med hinanden i hånden og kigger på fuldmånen og den stjerneklare himmel I vandkanten falder han så på knæ og spørger om jeg vil gifte mig med ham...

Anmeld

1. oktober 2010

SussieThyssen

Nåååhhhh.....sikke nogle dejlige beretninger I har at fortælle
*snifle*
Kærlighed er så vidunderlig, når man lever i nuet.

Anmeld

1. oktober 2010

2babygirls

Chewy skriver:

Min kæreste friede til mig på vores 10 års dag, da jeg kom hjem fra arbejde (vi havde aftalt vi ville lave en 3-retters menu og bare hygge os sammen hjemme. Da jeg kom hjem fra arbejde stod der en buket med 10 langstilkede røde roser. Han gav mig dem og bad mig komme hen til ham og sætte mig ned. Så gav han mig et brev jeg skulle læse. Han havde beskrevet alle mulige dejlige ting fra vores ti år sammen og fortalte mig, hvor meget han glædede sig til vores fremtid sammen og at jeg ville blive den bedste mor og så smuk gravid. Til sidst i brevet stod der.... skat, derfor vil jeg gerne.... Og da jeg kigger op sidder han på knæ foran mig med den smukkeste ring og spørger "skat, vil du gifte dig med mig".....

Åhhhh, jeg var solgt. Med tårerne trillende ned af kinder fik jeg fremstammet et "ja" og vi gav hinanden et kæmpe kram.

Vi havde efterfølgende en skøn, skøn aften hvor kærligheden bare fyldte hele huset  Jeg vil altid huske og værdsætte denne dag, og jeg er så taknemmelig for, at han gav mig dette minde. Det siger jeg så tit til ham, og han bliver så stolt hver gang

Nååårh  fik helt våde øjne

Anmeld

2. oktober 2010

baby2010

Min mand fløj mig til Barbados og friede til mig på stranden ved solnedgang med en ring fra Tiffany's - det var ret så vildt 

Anmeld

2. oktober 2010

JustAnotherName

Min kæreste friede til mig på vores 1-års dag.

Jeg blev vækket, og han havde gjort et dejligt morgenbord klar.
Da vi havde spist morgenmad, fik jeg en seddel i hånden , som startede en skattejagt....

Jagten fortsatte længe, indtil jeg til sidst fandt "skatten" i vores fletkurve-skattekiste. Deri lå en langstilket rose og et brev..
Brevet var såååå sødt, og jeg fik selvfølgelig dirrende stemme og tårer i øjnene, da han bad mig læse det højt.

Brevet sluttede sådan lidt .....?!?!? ".....Så der er noget jeg gerne vil spørge dig om......." .......Og så vendte og drejede jeg siden, for at finde de forsvundne ord   - da han så kommer hen, og knæler foran mig med en ring i hånden, og spørger, om jeg vil gifte mig med ham.

Det var simpelthen den største kærligheds-erklæring jeg nogensinde har fået. Skattejagten, brevet, og dét at jeg overhovedet ikke ANEDE, at han havde spænket og sparet, for at få råd til de dyre ringe, så han kunne fri.

Oveni så var han så betænksom, at han havde videofilmet det, mens jeg var på skattejagt, og da jeg læste brevet højt. Og så havde han sat kameraet fra sig på bordet, sådan at det pegede derhen hvor jeg sad, og hvor han friede.

Så vi har rent faktisk det hele foreviget på video
Og jeg vræler stadig hver gang, når han knæler og jeg hulkende siger "JA!" til ham

Anmeld

3. oktober 2010

karina1980

ihh sikke nogle romantiske historier og mænd i har.

jeg blev friet til men det var langt fra romantisk, så den skal ikke spolere den romantiske stemning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.