Min kæreste friede til mig på vores 1-års dag.
Jeg blev vækket, og han havde gjort et dejligt morgenbord klar.
Da vi havde spist morgenmad, fik jeg en seddel i hånden , som startede en skattejagt....
Jagten fortsatte længe, indtil jeg til sidst fandt "skatten" i vores fletkurve-skattekiste. Deri lå en langstilket rose og et brev..
Brevet var såååå sødt, og jeg fik selvfølgelig dirrende stemme og tårer i øjnene, da han bad mig læse det højt.
Brevet sluttede sådan lidt .....?!?!? ".....Så der er noget jeg gerne vil spørge dig om......." .......Og så vendte og drejede jeg siden, for at finde de forsvundne ord
- da han så kommer hen, og knæler foran mig med en ring i hånden, og spørger, om jeg vil gifte mig med ham.
Det var simpelthen den største kærligheds-erklæring jeg nogensinde har fået. Skattejagten, brevet, og dét at jeg overhovedet ikke ANEDE, at han havde spænket og sparet, for at få råd til de dyre ringe, så han kunne fri.
Oveni så var han så betænksom, at han havde videofilmet det, mens jeg var på skattejagt, og da jeg læste brevet højt. Og så havde han sat kameraet fra sig på bordet, sådan at det pegede derhen hvor jeg sad, og hvor han friede.
Så vi har rent faktisk det hele foreviget på video 
Og jeg vræler stadig hver gang, når han knæler og jeg hulkende siger "JA!" til ham 

Anmeld