Hvordan blev der friet? - Friede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.801 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

SussieThyssen

Inspireret af en anden tråd, så kunne jeg da godt tænke mig at høre lidt frier-historier
Hvordan blev der friet til dig/friede du???
Så knap posen op piger og drenge, og vær lidt romantiske.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Line Højdal

Min mand friede til mig på vores ½-års dag...

Vi var på spa-ophold og havde booket hotellets udendørs spa-bad på tagterrassen - super skønt. Det var en mild sommeraften, stjerneklart og med fuldmåne og fra havnen kunne høres hyggelig musik (der var havnefest)...

Jeg kendte ikke til min mand planer og blev meget overrasket da hev den lille æske frem fra kameratasken og lagde sig på knæ og spurgte mig om jeg ville være hans kone... Jeg sagde JA, uden at tøve - han er jo manden i mit liv 

Derefter nød vi aftenen med lidt champangne og det var bare perfekt!!

Anmeld

1. oktober 2010

SussieThyssen

Pipkukkeren skriver:

Min mand friede til mig på vores ½-års dag...

Vi var på spa-ophold og havde booket hotellets udendørs spa-bad på tagterrassen - super skønt. Det var en mild sommeraften, stjerneklart og med fuldmåne og fra havnen kunne høres hyggelig musik (der var havnefest)...

Jeg kendte ikke til min mand planer og blev meget overrasket da hev den lille æske frem fra kameratasken og lagde sig på knæ og spurgte mig om jeg ville være hans kone... Jeg sagde JA, uden at tøve - han er jo manden i mit liv 

Derefter nød vi aftenen med lidt champangne og det var bare perfekt!!

Smelte-smelte...suuukkk!
Hvor romantisk.

Anmeld

1. oktober 2010

3xM

SussieThyssen skriver:

Inspireret af en anden tråd, så kunne jeg da godt tænke mig at høre lidt frier-historier

Kærligst
Sussie

hrmf en gnidde salt i såret tråd  FNIIIIIS ifht. min tråd om snydt for frieri så frygter jeg aldrig at blive friet til aj pjat ha ha ha

jeg venter spændt på at kan bidrage med en sød historie når den dag kommer

Anmeld

1. oktober 2010

SussieThyssen

mariaogmarcus skriver:

hrmf en gnidde salt i såret tråd  FNIIIIIS ifht. min tråd om snydt for frieri så frygter jeg aldrig at blive friet til aj pjat ha ha ha

jeg venter spændt på at kan bidrage med en sød historie når den dag kommer

Eiii..det var altså ikke for at gnide salt i såret søde.
Nå, det ved jeg også godt, at du ved, jeg ikke mente

Nå piger og drenge..kom så ud af busken og fortæl, jeg synes vi trænger til en lille romantisk indsprøjtning.

Anmeld

1. oktober 2010

3xM

SussieThyssen skriver:

Eiii..det var altså ikke for at gnide salt i såret søde.
Nå, det ved jeg også godt, at du ved, jeg ikke mente

Nå piger og drenge..kom så ud af busken og fortæl, jeg synes vi trænger til en lille romantisk indsprøjtning.

HA HA HA i know man kan jo ikke andet end at grine af det ha ha ha

Anmeld

1. oktober 2010

NatasjaL

vi var faktisk i byen, et sted hvor man kunne synge karaoke (staves) så kæresten gik der på, troede jo bare han skulle op og synge men nej nej, han tager mikrofonen og kalder på mig, sætter sig på knæ og spørger om jeg vil gifte mig med ham glad og gravid som jeg var fik jeg stammet et ja frem vi havde været sammen i 4 måneder

Anmeld

1. oktober 2010

BabyNilas

Min mand friede på min fødselsdag for 3 år siden.

han havde inviteret mig ud og spise på vores ynglings resturant og derefter tog vi hjem, hvor hans bedste ven sad og ventede på os.

Hans bedste ven gav mig en gave, jeg pakkede gaven op som var det helt store bryllupsmagasin hvor min mand gik på knæ og friede. Derefter førte han mig ind i vores soveværelse hvor der var pyntet med 100 rose roser. Det var helt sikkert min bedste fødselsdag nogensinde

Anmeld

1. oktober 2010

2babygirls

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Min smukke mand og jeg havde fri på en ganske almindelig dag, da han lige skulle forbi sygehuset til et tjek. Solen varmede super meget, og han spurgte om vi ikke skulle tage ind i den japanske have, bare for at gøre dagen til en hygge dag.

det syntes jeg var en super ide, og vi gik derinde og så på den flotte have og alle fiskene, og ved vandfaldet faldt han så på knæ... TUD-BRØLEDE over at han havde tænkt sig at fri sådant et flot sted, og sagde self ja med det samme. bagefter fik vi lige lidt at drikke på deres terrasse, hvor han så fortalte mig at vi skulle ind ved siden af i deres wellness center. Der skulle vi i et lækkert bad sammen hvor vi fik champagne og jordbær dækket i chokolade. Der sad vi og nøøøød hinanden i en halv time, indtil vi skulle ind og have fælles massage  Årrrh det var skøøønt, og vi duftede så lækkert bagefter.. Da vi kom ud til bilen havde han dælme 20 lange røde roser klar til mig i bilen, som jeg SLET ikke havde hørt stå lige bag mit sæde...

Om aftenen havde han så booket bord på et sød lille restaurant..
dagen var gennemført perfekt. Tænk at min mand kunne være SÅ romantisk

Vi blev gift på vores 4års dag!!

Anmeld

1. oktober 2010

Isabella_mor

åhh jeg må hellere følge lidt med i denne tråd. det er altid så ROMANTISK... ihh... 

kom med ALLE DETALJERNE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.