SussieThyssen skriver:
Inspireret af en anden tråd, så kunne jeg da godt tænke mig at høre lidt frier-historier 
Hvordan blev der friet til dig/friede du???
Så knap posen op piger og drenge, og vær lidt romantiske.

Kærligst
Sussie
Min smukke mand og jeg havde fri på en ganske almindelig dag, da han lige skulle forbi sygehuset til et tjek. Solen varmede super meget, og han spurgte om vi ikke skulle tage ind i den japanske have, bare for at gøre dagen til en hygge dag.
det syntes jeg var en super ide, og vi gik derinde og så på den flotte have og alle fiskene, og ved vandfaldet faldt han så på knæ... TUD-BRØLEDE over at han havde tænkt sig at fri sådant et flot sted, og sagde self ja med det samme. bagefter fik vi lige lidt at drikke på deres terrasse, hvor han så fortalte mig at vi skulle ind ved siden af i deres wellness center. Der skulle vi i et lækkert bad sammen hvor vi fik champagne og jordbær dækket i chokolade. Der sad vi og nøøøød hinanden i en halv time, indtil vi skulle ind og have fælles massage
Årrrh det var skøøønt, og vi duftede så lækkert bagefter.. Da vi kom ud til bilen havde han dælme 20 lange røde roser klar til mig i bilen, som jeg SLET ikke havde hørt stå lige bag mit sæde...
Om aftenen havde han så booket bord på et sød lille restaurant..
dagen var gennemført perfekt. Tænk at min mand kunne være SÅ romantisk 

Vi blev gift på vores 4års dag!!
Anmeld