Hvordan blev der friet? - Friede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Min kæreste friede til mig på vores 1 års forlovelsesdag... Og jeg vidste intet....... Og ret utroligt at han turde fordi jeg har sagt jeg gerne vil giftes og sådan... Men så har jeg trukket lidt i land og sagt jeg er for ung skal først giftes efter jeg er 35!!

Om lørdagen fik vi af vide vi ventede en pige... det blev vi glade for da der ikke er så mange piger i familien så det bliver spændende :-)
Søndagen inviterede han mig ud af spise(vi plejer at spise MEGET billigt, men han valgte en lidt dyr resturant) Og ja jeg fattede stadig intet.........
Så begyndte det at blive torden og gråvejr og da vi sad ude så tog vi hjem..... Og hjemme i sofaen friede han!! meeen han kom sgu ikke ned på knæ............. Om aftenenen tog vi på stranden med hunden og badede og synes det var så en dejlig følelse... od det tordnede langt i det fjerne....
Jeg byttede ringen til en alliancering da den sad pænere sammen med min forlovelsesring.... Så da jeg fik den onsdag måtte han ned på knæ og sætte den på min finger hehe......

Jeg har altid drømt om det perfekte frierri med romantik og et smukt sted, i udlandet osv............. Men ville overhovedet ikke ændre denne dag da den er virkelig og perfekt i forhold til mine pigedrømme :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Isabella_mor

BabyNilas skriver:

Min mand friede på min fødselsdag for 3 år siden.

han havde inviteret mig ud og spise på vores ynglings resturant og derefter tog vi hjem, hvor hans bedste ven sad og ventede på os.

Hans bedste ven gav mig en gave, jeg pakkede gaven op som var det helt store bryllupsmagasin hvor min mand gik på knæ og friede. Derefter førte han mig ind i vores soveværelse hvor der var pyntet med 100 rose roser. Det var helt sikkert min bedste fødselsdag nogensinde

årrrhhhh

Anmeld

1. oktober 2010

Isabella_mor

Tina&Martin skriver:

Min smukke mand og jeg havde fri på en ganske almindelig dag, da han lige skulle forbi sygehuset til et tjek. Solen varmede super meget, og han spurgte om vi ikke skulle tage ind i den japanske have, bare for at gøre dagen til en hygge dag.

det syntes jeg var en super ide, og vi gik derinde og så på den flotte have og alle fiskene, og ved vandfaldet faldt han så på knæ... TUD-BRØLEDE over at han havde tænkt sig at fri sådant et flot sted, og sagde self ja med det samme. bagefter fik vi lige lidt at drikke på deres terrasse, hvor han så fortalte mig at vi skulle ind ved siden af i deres wellness center. Der skulle vi i et lækkert bad sammen hvor vi fik champagne og jordbær dækket i chokolade. Der sad vi og nøøøød hinanden i en halv time, indtil vi skulle ind og have fælles massage  Årrrh det var skøøønt, og vi duftede så lækkert bagefter.. Da vi kom ud til bilen havde han dælme 20 lange røde roser klar til mig i bilen, som jeg SLET ikke havde hørt stå lige bag mit sæde...

Om aftenen havde han så booket bord på et sød lille restaurant..
dagen var gennemført perfekt. Tænk at min mand kunne være SÅ romantisk

Vi blev gift på vores 4års dag!!

hvor gennemført romantiskt altså .. ej jeg ELSKER simpelthen den slags. jeg er også et værre pladderhovede...

og hvor ligger den japanske have... ?

Anmeld

1. oktober 2010

Marco2

Venter stadig …

Anmeld

1. oktober 2010

2babygirls

isabellamor skriver:

hvor gennemført romantiskt altså .. ej jeg ELSKER simpelthen den slags. jeg er også et værre pladderhovede...

og hvor ligger den japanske have... ?

Den lå i Trige, lige uden for Århus Nord... Men gik konkurs pga finans krisen

Anmeld

1. oktober 2010

Malene76

Hej..

Fantastisk tråd.  Her hos os skiftes vi til at arrangere noget på vores årsdag. Sidste år den 3. juli på vores 2 årsdag var det min kærestes tur til at arrangere noget. Vi skulle til Hotel Viking i Sæby som har det skønneste wellnesområde. Vi tog derop torsdag hvor det kun er voksne der kan komme i wellnesområdet, så der var stille og roligt. Vejret var fantastisk, hvilket var dejligt da der var flere udendørs bassiner. Torsdag tilbragte vi på hotellet og bare hyggede os. Fredag ville min kæreste gerne til Løkken, hvor familien har haft sommerhus da han var dreng. Vi kørte ned på stranden for at smide os et sted. Det første sted vi kørte ned, kørte vi fast i sandet og fik hurtigt hjælp til at komme fri. Min kæreste var noget frustreret over at vi kørte fast, hvilket jeg senere godt kunne forstå.  Vi kørte en smule længere ned af kysten ved Løkken og kørte ned igen, her med en hel del mere held og her var der heller ikke så mange mennesker. Vi fik lagt tæpperne ud i sandet og fik os smurt ind i solcreme, det var super godt vejr, og jeg smed mig på tæppet og kunne ikke forstå hvorfor min kæreste var så langsom, hvorfor han ikke fik sig smidt ved siden af mig!  Han rodede rundt i bilen og odnede og arrangerede og kom så om til mig. Han sagde "kan jeg lige få et knus" og blev stående op. Jeg tænkte "arhem få dig nu lagt ned, så kan vi kramme alt det du lyster". Men jeg rejste mig og krammede og kunne straks mærke at han rystede lidt, så sagde han at han havde noget han skulle spørge mig om og så faldt han på knæ og friede. Han havde ringen med til os begge to, jeg sagde selvfølgelig straks ja.  Resten af dagen var super skøn der på stranen i godt vejr. Jeg havde overhovedet ingen mistanke og om jeg så havde planlagt det selv, kunne jeg ikke have ønsket det anderledes. Vi blev gift den 3. juli i år på vores 3. årsdag.

Efterfølgende har jeg fået at vide at jeg har været ved at buste ham flere gange mens han har kigget i smykkekataloger, fordi jeg er kommet for tidligt hjem fra arbejde og mens han har været inde og bestille og hente ringe,  og fordi jeg har været inde i byen med mit arbejde.

MVH Malene

Anmeld

1. oktober 2010

Koen.

Du kan læse her hvordan manden friede.. igen..

https://www.baby.dk/debat/51922pi1/parforhold/jeg-s kal-giftes.aspx

Tanja

Anmeld

1. oktober 2010

saxa

I anledningen af min fødselsdag, havde min kæreste inviteret mig ud at spise - uden jeg havde en finger med i det - sørget for pasning og overnatning til Yasmin...

Efter en super lækker middag gik vi en tur igennem gaderne i Aalborg. Vi købte to Somersby og gik ned på havnen, hvor der var vildt romantisk. Pga. der var kulturnat var fjorden fyldt med lysende lanterner. Vi sad og nød hinanden, udsigten og vores somersby.

Jeg kigger op i himlen og ser en flok duer flyve over os... Jeg sagde til min kæreste at det var en helt perfekt aften.

Pludselig rejser han sig op - fordi han fryser, siger han. Han går ind foran mig og siger "Skal jeg gøre den endnu bedre?" Jeg spørger ham hvordan.. Han falder på knæ og spørger om jeg vil gifte mig med ham.. Han åbner en æske med ringen i.. Jeg gik helt i chok - men sagde selvfølgelig JA (efter et par Nej'er)... Derefter giver han mig noget papir og siger "Det eneste jeg mangler er din underskrift for jeg har sat min på at det skal være os 2 for altid" - Og så var det sq ægteskabserklæringen...

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

Marco2 skriver:

Venter stadig …

også jeg......

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

saxi skriver:

I anledningen af min fødselsdag, havde min kæreste inviteret mig ud at spise - uden jeg havde en finger med i det - sørget for pasning og overnatning til Yasmin...

Efter en super lækker middag gik vi en tur igennem gaderne i Aalborg. Vi købte to Somersby og gik ned på havnen, hvor der var vildt romantisk. Pga. der var kulturnat var fjorden fyldt med lysende lanterner. Vi sad og nød hinanden, udsigten og vores somersby.

Jeg kigger op i himlen og ser en flok duer flyve over os... Jeg sagde til min kæreste at det var en helt perfekt aften.

Pludselig rejser han sig op - fordi han fryser, siger han. Han går ind foran mig og siger "Skal jeg gøre den endnu bedre?" Jeg spørger ham hvordan.. Han falder på knæ og spørger om jeg vil gifte mig med ham.. Han åbner en æske med ringen i.. Jeg gik helt i chok - men sagde selvfølgelig JA (efter et par Nej'er)... Derefter giver han mig noget papir og siger "Det eneste jeg mangler er din underskrift for jeg har sat min på at det skal være os 2 for altid" - Og så var det sq ægteskabserklæringen...

åhhhrrr, hvilken dejlig romantik mand der gemmer sig i ham. jeg havde troede det var lidt implusivt, da jeg læste det første - men eftersom han havde ringen med sig, så kunne det jo ikke være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.