Anonym skriver:
Tak for dit svar.
Men hun vil desværre ikke ligge hos mig andet end om natten. Om dagen er det kun barnevognen og en gåtur der dur. Og jeg bliver mega ked af at hun ikke vil ligge hos mig om dagen, føler mig ikke god nok. Hvis bare hun ville falde til ro på den måde, kunne jeg sagtens bruge den metode, det kunne være rigtig hyggeligt og tage en morfar sammen. Men det gider hun altså ikke. Hun gad det godt da hun var 1-2 måneder gammel og savner det faktisk helt. Føler faktisk lidt at vi glider lidt fra hinanden, nok fordi der er så meget frustration hele tiden. Håber virkelig snart det bliver bedre og begynder at gå den rigtige vej.
Pyhhh jeg forstår udmærket din frustration, her duer det heller ikke og putte sammen om dagen! - Hún vil bare ikke, faktisk bliver hun mere hysterisk og har sværere ved og falde i søvn hvis jeg ligger der. - jeg skal lige finde det rigtige tidspunkt også gå ud af soveværelset....
hvis jeg SLET IKKE er i soveværelset mens hun sover til formiddag så sover hun 2-3 timer, men det tager ca 15 min og ligge hende, hun bliver stadig hidsig, men slet ikke som hun har gjort før..
Hun er 4 1/2 md nu og hun er blevet lidt nemmere, så jeg krydser fingre for det er et tigerspring du er ude i 
Og alt er jo kun er periode
- Heldigvis...
Kram herfra
Anmeld