Jeg blir sindsyg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nej okay, så kan jeg godt se, at den løsning ikke virker.. men jeg tror altså bare (i gseøjn) at du må gå den skide tur med barnevognen lige mens hun er sådan.. Min datter ville en overgang heller ikke være tæt på mig når hun var træt, men gerne alle andre.. - Eller nogen gange hellere andre end mig, og nøjh det var hårdt... Jeg tudede hver gang vedkommende var gået, for "hvorfor he***** ville hun ikke ligge ved mig!?" Men tro mig, det går over!! Min datter gjorde sådan mens hun havde flippet med ikke at ville sove.. - og faktisk nogen gange lidt endnu, dog ikke med hun ikke vil være ved mig, men med at hun ikke vil sove.. Det går dog fremaf!

Op med humøret, DU er den BEDSTE mor for din datter!

Tak, den sidste linie varmede gevaldigt

Nu har vi valgt at tage til kiropraktor endnu engang samt at få tjekket hendes ører, så må vi håbe det hjælper lidt. For det er godt nok hårdt og mega svært at bevare tålmodigheden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Mille83

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

Men hun vil desværre ikke ligge hos mig andet end om natten. Om dagen er det kun barnevognen og en gåtur der dur. Og jeg bliver mega ked af at hun ikke vil ligge hos mig om dagen, føler mig ikke god nok. Hvis bare hun ville falde til ro på den måde, kunne jeg sagtens bruge den metode, det kunne være rigtig hyggeligt og tage en morfar sammen. Men det gider hun altså ikke. Hun gad det godt da hun var 1-2 måneder gammel og savner det faktisk helt. Føler faktisk lidt at vi glider lidt fra hinanden, nok fordi der er så meget frustration hele tiden. Håber virkelig snart det bliver bedre og begynder at gå den rigtige vej.

Pyhhh jeg forstår udmærket din frustration, her duer det heller ikke og putte sammen om dagen! - Hún vil bare ikke, faktisk bliver hun mere hysterisk og har sværere ved og falde i søvn hvis jeg ligger der. - jeg skal lige finde det rigtige tidspunkt også gå ud af soveværelset....

hvis jeg SLET IKKE er i soveværelset mens hun sover til formiddag så sover hun 2-3 timer, men det tager ca 15 min og ligge hende, hun bliver stadig hidsig, men slet ikke som hun har gjort før..

Hun er 4 1/2 md nu og hun er blevet lidt nemmere, så jeg krydser fingre for det er et tigerspring du er ude i

Og alt er jo kun er periode  -  Heldigvis...

Kram herfra

Anmeld

4. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Kære dig

Det er hårdt, ja. Men altså heeeelt normalt.

Du har faktisk været heldig med dine hidtidige 7 timer! Det tror jeg, jeg fik lov at opleve første gang, da den lille var 6 1/2 måned....

Men trøst dig med, at det garanteret er en fase det her. Lige pludselig og fra den ene dag til den anden, så sover hun godt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.