Jeg blir sindsyg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

NatasjaL

det lyder bestemt ikke sjovt, får det helt dårligt over min søn er så nem ):

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Tulle28

Anonym skriver:

Jamen hvor lang tid skal man regne med at tænderne generer..? Syns da tit man høre at det bare er et par dage, men det har stået på i 3 uger nu!

Nej har godt nok ikke fået tjekket hendes ører, men det var da en mulighed...

Det kan godt stå på i et par uger. Vi havde fornøjelsen af tigerspring OG tænder i over en måned (hvor længe det var tænderne der drillede ved jeg jo så ikke helt). Nøj det var en hård tid:-(

Anmeld

1. oktober 2010

Anonym trådstarter

Eliza/lykke skriver:

Åhhh stakkels dig. Dit liv lyder som mit......... jeg har tabt 9 kg mere end før jeg blev gravid. Jeg er skind og ben, og mit jern og alle andre vitaminer er helt nede. Så lægen har sat mig på jern og altmuligt andet.

Det er først sådan efter hun blev 3½ mrd.,at der kom lidt mere rytme i det. Jeg synes, det er rart med rytme - ellers går jeg helt ned.

Uahhhh hvad skal jeg sige til dig - jeg ved ikke engang selv, hvad jeg skal gøre. Men nu er det meget bedre - og der sker meget på de 3 uger, som er mellem din og min. Lige pludselig fatter de, at nu skal de sove. Og nu er det mad.

Prøv at gør det samme hver gang, tag hende op, bleskift, mad og lege og så sove. Sig de samme ting til hende, ved mad og ved søvn. Så stil dig sammen med din mand og vær hårde omkring natten.

Min datter har aldrig spist det, som står på pakkerne. Hun gjorde fuldstændig som din og det var en kamp at made hende - faktisk gad jeg slet ikke til sidst, fordi jeg bare sad og græd.

Jeg gir hende risgrød med frugtmos, og tager lidt grød og mos på skeen. Men det er først nu, at hun rigtig kan lide det.

Jeg føler med dig. Har du prøvet IKKE at vugge hende eller gå med hende? Og bare gå frem og tilbage og give sutten - og sige "så så så, godnat". Hver dag, hele tiden, mist ikke modet. Hvis hun bliver alt for ked af det, kan du vugge hende. Det har hjulpet herhjemme, og nu falder hun selv i søvn.

Og så - bæreselen................ den er guld værd. Tag ud i natuen eller indkøbscentret. Bare for at se noget andet.

KNUS

Pyha ja det er hårdt syns jeg. Men rart at vide jeg ikke er den eneste der har det på den måde... det er da en trøst.

Men ja, det kunne godt være jeg skulle blive bedre til at have noget mere rutine med maden og søvnen, det må jeg prøve. Og så måske være lidt mere konsekvent med at hun skal kunne falde i søvn uden at blive vugget.

Ja bæreselen er en god ting og hun elsker at komme ud og se noget nyt..

Anmeld

1. oktober 2010

Anonym trådstarter

NatasjaL skriver:

det lyder bestemt ikke sjovt, får det helt dårligt over min søn er så nem ):

Ja du er heldig. Havde godt hørt at det er hårdt at få et barn men havde aldrig drømt om at det ville blive så hårdt. Og syns ellers at jeg er rimelig stærk som person...

Anmeld

1. oktober 2010

LISBETH:-)

Jeg har ikke læst de andre svar, så undskyld hvis jeg gentager

Har du/i fået tjekket hendes ører? Min datter var sådan i 1,5 år og det viste sig at hun havde rigtig meget væske i ørerne. Hun fik dræn og dagen efter sov hun igennem, eller næsten hun vågner stadig 1 gang hver nat selvom hun er 3 år. Men det er da bedre end hver 2. time og ingen søvn om dagen

Anmeld

1. oktober 2010

Bare mig..

Jeg ville heller ikke hoppe forbi dit indlæg, uden at svare..

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, men tænderne er også mit bud.. ?

Min datter er også 4 mdr, + lidt mere - Og hun har lige været igennem det samme.. FUCK hvor var det svært... Jeg kunne intet stille op.. Det varede nok de der 3 ugers tid, og det er så blevet bedre dag for dag.. Hjælper det hvis du ligger hende inden hun bliver overtræt, sammen med dig?? Det har hjulpet lidt her.. Jeg lagde hende om dagen sammen med hende og et stykke legetøj, så faldt jeg i søvn og hun lidt efter.. - faktisk sover hun gerne en time-2 når jeg ligger med hende..

Om ikke andet bliver du måske nødt til at gøre noget af det forbudte lige nu; gå med barnevognen, gå med hende i armene eller evt bæreselen? - Den virker her.. For det er sikekrt kun en lille periode..

Held og lykke... Det er F****NG hårdt!!!

Anmeld

2. oktober 2010

NatasjaL

Anonym skriver:

Ja du er heldig. Havde godt hørt at det er hårdt at få et barn men havde aldrig drømt om at det ville blive så hårdt. Og syns ellers at jeg er rimelig stærk som person...

børn er så forskellige /:

begge vores har jo sovet igennem fra de var knap 1 måned, og har altid været SÅ nemme.

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg har ikke læst de andre svar, så undskyld hvis jeg gentager

Har du/i fået tjekket hendes ører? Min datter var sådan i 1,5 år og det viste sig at hun havde rigtig meget væske i ørerne. Hun fik dræn og dagen efter sov hun igennem, eller næsten hun vågner stadig 1 gang hver nat selvom hun er 3 år. Men det er da bedre end hver 2. time og ingen søvn om dagen

Der er en mere der har foreslået at jeg skulle få tjekket hendes ører, så det vil jeg prøve

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg ville heller ikke hoppe forbi dit indlæg, uden at svare..

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, men tænderne er også mit bud.. ?

Min datter er også 4 mdr, + lidt mere - Og hun har lige været igennem det samme.. FUCK hvor var det svært... Jeg kunne intet stille op.. Det varede nok de der 3 ugers tid, og det er så blevet bedre dag for dag.. Hjælper det hvis du ligger hende inden hun bliver overtræt, sammen med dig?? Det har hjulpet lidt her.. Jeg lagde hende om dagen sammen med hende og et stykke legetøj, så faldt jeg i søvn og hun lidt efter.. - faktisk sover hun gerne en time-2 når jeg ligger med hende..

Om ikke andet bliver du måske nødt til at gøre noget af det forbudte lige nu; gå med barnevognen, gå med hende i armene eller evt bæreselen? - Den virker her.. For det er sikekrt kun en lille periode..

Held og lykke... Det er F****NG hårdt!!!

Tak for dit svar.

Men hun vil desværre ikke ligge hos mig andet end om natten. Om dagen er det kun barnevognen og en gåtur der dur. Og jeg bliver mega ked af at hun ikke vil ligge hos mig om dagen, føler mig ikke god nok. Hvis bare hun ville falde til ro på den måde, kunne jeg sagtens bruge den metode, det kunne være rigtig hyggeligt og tage en morfar sammen. Men det gider hun altså ikke. Hun gad det godt da hun var 1-2 måneder gammel og savner det faktisk helt. Føler faktisk lidt at vi glider lidt fra hinanden, nok fordi der er så meget frustration hele tiden. Håber virkelig snart det bliver bedre og begynder at gå den rigtige vej.

Anmeld

3. oktober 2010

Bare mig..

Anonym skriver:

for dit svar.

Men hun vil desværre ikke ligge hos mig andet end om natten. Om dagen er det kun barnevognen og en gåtur der dur. Og jeg bliver mega ked af at hun ikke vil ligge hos mig om dagen, føler mig ikke god nok. Hvis bare hun ville falde til ro på den måde, kunne jeg sagtens bruge den metode, det kunne være rigtig hyggeligt og tage en morfar sammen. Men det gider hun altså ikke. Hun gad det godt da hun var 1-2 måneder gammel og savner det faktisk helt. Føler faktisk lidt at vi glider lidt fra hinanden, nok fordi der er så meget frustration hele tiden. Håber virkelig snart det bliver bedre og begynder at gå den rigtige vej.

Nej okay, så kan jeg godt se, at den løsning ikke virker.. men jeg tror altså bare (i gseøjn) at du må gå den skide tur med barnevognen lige mens hun er sådan.. Min datter ville en overgang heller ikke være tæt på mig når hun var træt, men gerne alle andre.. - Eller nogen gange hellere andre end mig, og nøjh det var hårdt... Jeg tudede hver gang vedkommende var gået, for "hvorfor he***** ville hun ikke ligge ved mig!?" Men tro mig, det går over!! Min datter gjorde sådan mens hun havde flippet med ikke at ville sove.. - og faktisk nogen gange lidt endnu, dog ikke med hun ikke vil være ved mig, men med at hun ikke vil sove.. Det går dog fremaf!

Op med humøret, DU er den BEDSTE mor for din datter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.