Ryger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

wamse

Jeg har røget i 17 år, men har været røgfri i 5 år nu :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

mimse

Hejsa :-)

Jeg ryger ikke - og er temmelig fatnatisk ikke-ryger. Dog tidligere stor-ryger, der stoppede, da jeg gerne ville finde manden i mit liv, som jeg gerne ville have børn med. Og wupti - 14 dage efter rygestop, var han fundet, og jeg varrøgfri - og har været det lige siden. Nu venter vi vores første fælles barn, som IKKE skal udsættes for røg! :-)

Er selv vokset op v. rygende forældre og fik derfor astma som barn - og begyndte selv at ryge i en tidlig alder. Kan ikke finde noget som helst positivt at sige om rygning. Og slet ikke efter, man selv er holdt op og har bl.a. fået sin lugtesans igen.

Kan slet ikke holde tanken ud om, at en nyfødt med sin super lugtesans, skal i hænderne på en ryger - som lugter (!) i tøjet, håret, ånden etc. Det må ikke være en rar oplevelse for sådan et lille barn...

Anmeld

1. oktober 2010

sarahb

Jeg har været ryger, men stoppede da jeg blev gravid og har været røgfri snart 3 år. Min mand ryger stadig, men det foregår på altanen, og pga det ryger han ikke særlig meget.

Anmeld

1. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg stoppede da vi begyndte på projekt baby og startede igen 5 uger inde i kolikken og går nu og venter på motivation og overskud til at stoppe igen... Og jeg ryger selvfølgelig også udenfor.

Anmeld

1. oktober 2010

Mig med maven

Min mand ryger ikke, men jeg gør. Jeg har gennem hele vores forhold røget udenfor, og ganske lidt.

Jeg røg ikke hverdag, men røg under graviditeten.

Sikke noget pis... JA JEG VED DET GODT!

Anmeld

1. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg røg i 13 år.

Så blev jeg gravid og stoppede. Og har ikke røget siden.

Idag er jeg mor til to, og kunne ikke finde på at lade fristelsen overvælde mig nok til, at starte igen. Jeg syntes ikke det var sjovt eller nemt at stoppe, så jeg glæder mig over at det lykkedes for 4 år siden, og vil ikke "smide den sejr på gulvet" ....Modgang tackles jo på mange forskellige måder - Men jeg vil helt klart fortsat forsøge på, at undgå at bruge cigaretter som trøst/beroligelse i livets mere pressede situationer.

Ingen fordomme mod rygere ....Jeg husker jo selv hvordan det var.
Men jeg er MEGET glad for, at være fri af den afhængighed idag!!!

Anmeld

1. oktober 2010

Diana...

Nej jeg ryger ikke men min mand han ryge og det jeg ikke så glad for selv om han slet ikke ryger i nærheden af os og vi aldrig ser det fordi han kun ryger når han er på arbejde og ude med hunden. 

Men han stopper når han er klar. 

Anmeld

1. oktober 2010

slettet_7530

Jeg har været storryger røg mellem 30 og 40 cigaretter om dagen, det kunne lade sig gøre fordi jeg arbejdede på Ekstra Bladet hvor det var tilladt at ryge på kontorene  (hvor er det egentligt forkasteligt at tænke på) da jeg så opdagede at jeg avr gravid 3+4 stoppede jeg med det samme og er aldrig stoppet igen, det er nu 10 år og 2 måneder siden

Anmeld

1. oktober 2010

Lise 26

det er kun mig der har har røget. jeg har røget siden jeg var 17. jeg stoppede inden jeg blev gravid, men faldt i under graviditetet. Da jeg var 4 mdr henne, prøvede jeg igen og nu har jeg hold i knap 4 mdr.

Anmeld

1. oktober 2010

Hvem?

vil I svare på om I ryger?

Min mand og jeg har været rygere i mange år, men stoppede for 10 år siden ved første graviditet. Så fik Patrick (barnet) kolik - og vi begyndte igen. Hi hi hi, jeg kan se på billederne, at man ikke tog det så tungt den gang. Vi røg indenfor og også lige ved siden af ham....

Så stoppede vi igen, og har været røgfrie i 5 år nu. Mennnnn så fik vi Elizabeth, og jeg fik en fødselsdepression - ogwupti..... dejlige smøger redder dagen. Dog ryger vi udenfor hele tiden.

Jeg tror, at vi stopper igen på et eller andet tidspunkt, som vi gjorde med Patrick.

Hvad med jer?

Jeg røg da jeg ventede min førstefødte  men ryger den dag i dag ikke, min mand ryger og hvis jeg skal svare ærligt, så savner jeg det heeeelt vildt, havde røget i 10 år da jeg stoppede, stoppede da jeg blev gravid igen, kort efter min første søn, og svor jeg ikke ville ryge under anden graviditet og har da indtil videre (er i 23. uge) også overholdt det, ingen tobak eller vin/alkohol OVERHOVEDET - men hoved på blokken, så savner jeg smøgerne, lige at tage et fredeligt minut ude på trappen med en cigaret, det var tider.....

Vores hus, bil o.s.v. er også total røgfrit og har i øvrigt altid været det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.