Ryger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Rebecca86

hejsa

jeg ryger og er gravid med første barn 33 uger henne

jeg ryger i køkken ved emhæt, og vil ryge udenfor når jeg har fødr og får den lille hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Eliza/lykke

Vi ryger også altid kun udenfor. Hele familien er også rygere, men ryger udenfor, når vi er på besøg.

Jeg føler, at det afstresser mig - og så hygger jeg med det, når hun sover. Men puhaaa. jeg kan godt ryge mange på 2 timer, når hun sover.....................

Jeg har aldrig røget under graviditeten - jeg kunne ikke lide lugten...

Med vores første som i dag bliver 10 år i november, røg vi overalt i huset og i bilen, selvom han var med. Jeg har et billede, hvor vi han sidder på køkkenbordet, og min mand holder ham - lige ved siden af står et askebærer med en tændt smøg i.. ha ha ha ha... sådan var det for 10 år siden

Anmeld

1. oktober 2010

Jones

Jeg har aldrig røget og min kæreste stoppede så snart hun mødte mig

Anmeld

1. oktober 2010

grinbidderen

Jeg er ryger, min kæreste er ikke ryger og da vi mødte hinanden måtte jeg ryge i køkkenet eller udenfor også lev jeg gravid med vores søn også stoppede jeg med at ryge men da jeg var 6 mdr henne fik jeg det dårligt og begyndte at ryge 3 smøger om dagen, og nu er der det at jeg kun ryger uden for ville ikke skade mit barn mere end højst nødvendigt-- plus at min kæreste ik vil have der blir røget inden for og det vil jeg heller ikke, man ryger osse mindre ved at skulle udenfor hvergang, især når vi rammer vinter...

Anmeld

1. oktober 2010

klmf

Ryger 1-2 cigaretter om måneden. Gerne en lørdag aften med et glas rødvin (prøver at komme til at kunne lide det igen) på terrassen. Vores hjem er røgfrit.

Anmeld

1. oktober 2010

twinboys

Nej har holdt det i snart 2mdr. nu... weeeeeeeeeeee er så STOLT

Anmeld

1. oktober 2010

grinny

Jeg har været røgfri i et halvt år, men de sidste 14 dage er jeg begyndt igen fordi der har været så mange ting. Vi er dog lige i øjeblikket stoppet med PB så det er vel okay at nyde det lidt endnu?

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

Jeg pudser lige glorie - hverken kæresten eller jeg har nogensinde røget en cigaret

Anmeld

1. oktober 2010

SiLiMiMa

NEJ! jeg HADER røg! det stinker, det er usundt og det generer andre mennesker! for klamt! og så den afhængighed - folk blir så desperate, når de ikke lige kan få deres smøg....virker dybt latterligt på mig.

Min kæreste røg, da jeg mødte ham - han røg nu ikke meget - mest på arbejde (han er tømrer) og efter jeg flyttede ind, måtte han pænt gå udenfor

Da jeg 10 mdr senere blev gravid med den første, måtte han pænt stoppe helt. Og det gjorde han uden at kny. Nu ryger han kun når han er til fest og blir lidt beruset, hvilket heldigvis også er MEGET sjældent nu

heise

Anmeld

1. oktober 2010

Pia.

NEJ - Kun Hash GRINER.....

jeg har røget som ung - inden jeg mødte børnenes far ..

Den dag jeg smed p-pillerne med den første den dag røg jeg også min sidste smøg (var kun hygge ryger)

I dag ryger jeg slet ikke...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.