Ryger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.061 visninger
32 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Eliza/lykke

vil I svare på om I ryger?

Min mand og jeg har været rygere i mange år, men stoppede for 10 år siden ved første graviditet. Så fik Patrick (barnet) kolik - og vi begyndte igen. Hi hi hi, jeg kan se på billederne, at man ikke tog det så tungt den gang. Vi røg indenfor og også lige ved siden af ham....

Så stoppede vi igen, og har været røgfrie i 5 år nu. Mennnnn så fik vi Elizabeth, og jeg fik en fødselsdepression - ogwupti..... dejlige smøger redder dagen. Dog ryger vi udenfor hele tiden.

Jeg tror, at vi stopper igen på et eller andet tidspunkt, som vi gjorde med Patrick.

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

maria_wlt

Begyndte at ryge som 13 årig.. Røg fast indtil jeg blev gravid med Tristan, og er heldigvis ikke startet igen.. Hjælper at min mand heller ikke ryger.. Eller ret mange af vores venner...

Anmeld

1. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Nix ryger ikke :-) har været fest ryger i 6 år, men aldrig fast og er blevet så gammel at jeg ikke går til fester på samme måde mere så vil sige jeg er ikkeryger nu......
Og når folk kommer herhjem(specielt når lillepigen kommer til verden) Kan de smutte helt ud :-)
Men indtil videre kan de få lov til at ryge ude på vores lukkede altan....

Anmeld

1. oktober 2010

KajaHH

Både farmand og jeg ryger, men KUN udefor, og når vi får gæster bliver de også smidt ud for at ryge, dette gør så at nogle folk ikke så gerne kommer og besøger os,men alt for vores børn, de har jo ikke valgt forældrer der ryger.

Men har da også røger indenfor både ved 1 og 2 barn,men fik så en lille en der blev ved med at være syg (og stadigvæk er det) så derfor valgte vi at det kun måtte forgå udenfor..

Anmeld

1. oktober 2010

mor-til-vanessa

jeg var fest ryger inden jeg blev gravid. stoppede med det samme jeg fandt ud af at jeg var gravid.

har aldrig røget under graviditet eller amning.

efter jeg stoppede med at amme røg jeg engang imellem på altanen om aftenen når vanessa var kommet i seng. men har lige fået at vide at hun har asmatisk bronkitis, så det er også slut. kan godt tage en smøg når hun er i dagpleje.

vil aldrig ryge foran hende, uanset hvad

Anmeld

1. oktober 2010

NatasjaL

jeg stoppede for 14 dage siden

tog simpelthen en kold tyrker!

Anmeld

1. oktober 2010

Bare mig..

Jeg ryger og har gjort det siden jeg var 11, jeg er nu 19.

Men vi ryger kun udenfor..

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

Jeg startede med af ryge da jeg var 13 og stoppede da jeg var 17... har ikke røget siden.. men min kæreste ryger men han ryger uden for så ned af træpperne hver gang og det syntes jeg er så sød og dejligt af ham han tager hensyn både til mig men også til daniel

Anmeld

1. oktober 2010

serinasmor

jeg ryger  ... men udenfor og for det meste sover prinsessen imens ... jeg må desværre også indrømme at leg røg under graviditeten .. men holdt det for det meste på 2 om dagen og aldrig over 5 .. jeg kunne bare ikke undvære de sidste få cigaretter... jeg prøvede at stoppe men blev vildt stresset af det... jeg havde ellers altid troet at jeg da sagtens kunne stoppe når jeg blev gravid .. men det lod sig ikke gøre

Anmeld

1. oktober 2010

Valle81

Jeg røg indtil jeg fandt ud af jeg ventede Asta - det er over 7 år siden og jeg har ikke røget siden:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.