Hvad får jeres børn til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Halbschön

LotteN skriver:

hehe, så mange fif I da har  herinde

Hehe vi brugte det på et plejecenter hvor jeg arbejdede engang.. Vi havde en ældre dame, som havde sukkersyge og hun elskede frugtyoghurt.. Men det var ikke til at finde, så hun fik naturel og så sukkerfri jordbærmarmelade rørt i..

Jeg har også brugt det til Nicolai som mellemmåltider, og så har jeg også rørt lidt havregryn i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Monica

Bare husk at man råder til at børn (og gravide) ikke får light produkter - i (det meste) sukkerfri marmelade er der tilsat kunstigt sødemiddel.

Gustav på 3 får havregryn m chokoknas + mælk, eller yoghurt m havregryn og knas. Tobias på 13 mdr får div slagt gød eller havregryn m banan eller + rosiner og rismælk (han kan ikke tåle mælk)

Monica - som spiser cheasy yoghurt eller ristet rugbrød m ost

Anmeld

1. oktober 2010

Kaufie

William på 3 spiser havregryn med mælk med drys af cheerios/rugfras og eller banan i stykker... og det gør jeg også....

Anmeld

1. oktober 2010

Brams

Lærke er 11 mdr. og hun får altid havregrød. Når hun er færdig med grøden får hun i weekenden et stykke hvidt brød med syltetøj, det er hun helt vild med, men altid først efter grøden er spist

Anmeld

1. oktober 2010

TbCp

Liva er 3 og får enten havregryn med mælk og og sukker, havregrød eller Pif paf.. som det hedder herhjemme

Ind imellem vil hun gerne have en ristet bolle med smør og pålægchokolade, det er dog mest i weekenderne vi har dem fremme.

Anmeld

1. oktober 2010

Chalala85

Mikkel er 3 år og får alt fra havregrød, havregryn med yougurt eller mælk, cornflakes uden sukker og til tider franskbrød eller rundstykker i weekenden. Til sidst får han et stykke frugt han gnasker på vej til børnehaven.

Anmeld

2. oktober 2010

HDA2311

Sebastian er blevet helt vild med havrefras eller Cornflakes med mælk på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.