Hvad får jeres børn til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.185 visninger
36 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

LotteN

Bare lidt nysgerrighed og måske inspiration

Hvad får jeres børn til morgenmad?

Lærke er 2 år og 4 måneder og får hovedsageligt yogurt med havregryn eller cormflakes på og en gang imellem havregrød.
I weekenderne nogle gange rundstykker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Gustavsmor

Gustav som bliver 3 år i næste uge, har i lang tid spist havregryn, men efter lillebror william er begyndt at få havreGRØD vil han nu også gerne have det....så det er det der blir serveret her!

Anmeld

1. oktober 2010

Moar'en

Alt efter hvad klok vi kommer op får Viktor Havregrød med kanel og æbler hvis vi har go tid, ellers får han yoghurt med cornflakes. I weekenden får han ind imellem rundstykker

Anmeld

1. oktober 2010

Mathilde

Celina får næsten altid youghurt til morgenmad. Da hun ikke vil sidde mere end 3-5min. skal det være noget der går hurtigt. Hun har aldrig gidet havregrød, selvom jeg synes det ville være langt bedre end youghurt...

Anmeld

1. oktober 2010

isimaven

her spises der havregrød med hjemmelavet mirabellesaft eller kanel og rosiner. Om søndagen får vi morgenbrød

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

Mathilde skriver:

Celina får næsten altid youghurt til morgenmad. Da hun ikke vil sidde mere end 3-5min. skal det være noget der går hurtigt. Hun har aldrig gidet havregrød, selvom jeg synes det ville være langt bedre end youghurt...

ja, det er jo også det jeg lidt tænker - alt det yougurt som indenholder en del sukker

Anmeld

1. oktober 2010

NatasjaL

victoria er 2 år og har spist havregrød til morgenmad siden hun var 6 måneder

det er det første hun siger når hun står op.

Anmeld

1. oktober 2010

Mathilde

LotteN skriver:

ja, det er jo også det jeg lidt tænker - alt det yougurt som indenholder en del sukker

Ja der er en del sukker i og en gang havregrød mætter også længere... men men pigebarnet vil bare ikke have det

Anmeld

1. oktober 2010

Karo

Marcus får enten havregrød eller flødeyoughurt. Han elsker sin havregrød men vi veksler lidt med youghurten da han er en anelse tynd og vi har fået besked på at fede ham op.

Anmeld

1. oktober 2010

qp

NEMT og sundt

Yogurth med havregryn i .... Han elsker det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.