Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bare lidt nysgerrighed og måske inspiration
Hvad får jeres børn til morgenmad?
Lærke er 2 år og 4 måneder og får hovedsageligt yogurt med havregryn eller cormflakes på og en gang imellem havregrød.I weekenderne nogle gange rundstykker.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gustav som bliver 3 år i næste uge, har i lang tid spist havregryn, men efter lillebror william er begyndt at få havreGRØD vil han nu også gerne have det....så det er det der blir serveret her!
Alt efter hvad klok vi kommer op får Viktor Havregrød med kanel og æbler hvis vi har go tid, ellers får han yoghurt med cornflakes. I weekenden får han ind imellem rundstykker
Celina får næsten altid youghurt til morgenmad. Da hun ikke vil sidde mere end 3-5min. skal det være noget der går hurtigt. Hun har aldrig gidet havregrød, selvom jeg synes det ville være langt bedre end youghurt...
Mathilde skriver: Celina får næsten altid youghurt til morgenmad. Da hun ikke vil sidde mere end 3-5min. skal det være noget der går hurtigt. Hun har aldrig gidet havregrød, selvom jeg synes det ville være langt bedre end youghurt...
ja, det er jo også det jeg lidt tænker - alt det yougurt som indenholder en del sukker
victoria er 2 år og har spist havregrød til morgenmad siden hun var 6 måneder
det er det første hun siger når hun står op.
LotteN skriver: ja, det er jo også det jeg lidt tænker - alt det yougurt som indenholder en del sukker
Ja der er en del sukker i og en gang havregrød mætter også længere... men men pigebarnet vil bare ikke have det
NEMT og sundt
Yogurth med havregryn i .... Han elsker det!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128