Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vanessa får havregrød.
hvis det skal være ekstra lækkert som jeg kokusmel og blåbær i. det elsker hun.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved Tobias er det meget forskelligt.. Det er egentligt mere hva han lige har lyst til... Men for det meste vil han ha havregryn eller rugbrød og gerne med frugtpålæg...
Tobias er 3½ år..
Sara er 2½, og får enten rugbrød med pålægschokolade eller havregryn.
Her er det enten:
havregrød, hirsegrød eller øllebrød
I øjeblikket får Malou yoghurt med bran-müsli. Hun er 16 måneder.
det kunne godt ske vi skulle skifte et usunde yougurt ud med yougurt neutral, når der er så mange af jeres børn der gerne vil spise det - jeg har bare altid troede det var alt for surt til hende
Min datter får yoghurt naturel med havregryn ( + nogle gange cornflakes) på. I weekenden kommer der nogle gange rosiner på
LotteN skriver: Bare lidt nysgerrighed og måske inspiration Hvad får jeres børn til morgenmad? Lærke er 2 år og 4 måneder og får hovedsageligt yogurt med havregryn eller cormflakes på og en gang imellem havregrød.I weekenderne nogle gange rundstykker.
Bare lidt nysgerrighed og måske inspiration
Hvad får jeres børn til morgenmad?
Lærke er 2 år og 4 måneder og får hovedsageligt yogurt med havregryn eller cormflakes på og en gang imellem havregrød.I weekenderne nogle gange rundstykker.
Julie får det samme... :)
LotteN skriver: det kunne godt ske vi skulle skifte et usunde yougurt ud med yougurt neutral, når der er så mange af jeres børn der gerne vil spise det - jeg har bare altid troede det var alt for surt til hende
Køb evt en omgang sukkerfri marmelade og rør i...
Renée88 skriver: Køb evt en omgang sukkerfri marmelade og rør i...
hehe, så mange fif I da har herinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128