feel good film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

otlitrom

Riksen skriver:

En film jeg altid sætter på, når jeg er i humør til en rigtig god feel-good film, er: "Et hus i Toscana". Den er så sød og hyggelig og meget livsbekræftende.

Dén er god. Den kan jeg godt se en gang til. Den ryger lige på listen Tak! Og tillykke med lille Karla. Dejligt navn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Riksen

kitty skriver:

Dén er god. Den kan jeg godt se en gang til. Den ryger lige på listen Tak! Og tillykke med lille Karla. Dejligt navn!!

Tak! Ja, vi er også helt solgte mht. navnet Glæder mig til at læse din update på lørdag.

Anmeld

30. september 2010

oo

du skal have noget action, skal du!! du skal se "Kick-Ass" fordi du skal bruge noget Hit-Girl power til din livmoder, se den se den se den...eller jeg kommer efter dig med en bambuspind (og de kan satme gøre nas når de rigtig svirper!!)

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

du skal have noget action, skal du!! du skal se "Kick-Ass" fordi du skal bruge noget Hit-Girl power til din livmoder, se den se den se den...eller jeg kommer efter dig med en bambuspind (og de kan satme gøre nas når de rigtig svirper!!)

Har omgående sat Hålle på sagen! (på tys tys måden ), for a ska æ ha slaw mæ jen bambuspænd!

Anmeld

30. september 2010

oo

kitty skriver:

Har omgående sat Hålle på sagen! (på tys tys måden ), for a ska æ ha slaw mæ jen bambuspænd!

neij, det kan dælme oss svide!! hun var så sej at søren gispede "jeg vil ha sådan en datter!" da vi så den for nogle uger siden

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

neij, det kan dælme oss svide!! hun var så sej at søren gispede "jeg vil ha sådan en datter!" da vi så den for nogle uger siden

Lige som hende Hit-girl?? Funky hårfarve alligevel Men I ville nok få et chok hvis baby Juhl kom sådan ud

Anmeld

30. september 2010

oo

kitty skriver:

Lige som hende Hit-girl?? Funky hårfarve alligevel Men I ville nok få et chok hvis baby Juhl kom sådan ud

jep ligesom hende Hit-Girl - og ja! det ville vi ret sikkert nok men det ku alligevel oss være lidt sejt at få en baby ud i spandexdragt og kappe

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jep ligesom hende Hit-Girl - og ja! det ville vi ret sikkert nok men det ku alligevel oss være lidt sejt at få en baby ud i spandexdragt og kappe

JA!! Ren blær Nu glæder jeg mig endnu mere til at se billeder af Baby Juhl. Jeg glæder mig egentlig også til at vores børn kommer til verden, for hvordan mom em blanding af en bjørn og en kat ser ud

Anmeld

30. september 2010

oo

kitty skriver:

JA!! Ren blær Nu glæder jeg mig endnu mere til at se billeder af Baby Juhl. Jeg glæder mig egentlig også til at vores børn kommer til verden, for hvordan mom em blanding af en bjørn og en kat ser ud

jeg tror en blanding mellem en bjørn og en kat blir helt vidunderlig - og JEG kan overhovedet ikke vente med at jeres børn kommer til verden (og alligevel skal jeg vente ni laaaaaange måneder med at se kombo'en, SUK!)

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg tror en blanding mellem en bjørn og en kat blir helt vidunderlig - og JEG kan overhovedet ikke vente med at jeres børn kommer til verden (og alligevel skal jeg vente ni laaaaaange måneder med at se kombo'en, SUK!)

ja, 9 laaaange måneder. Men det har vi andre jo også på rumpenissen men de næste 36 er de væreste af de 14 dage. (pssst, jeg skal teste på vores 5års dag, det må da bringe magi, ikk?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.