feel good film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Stumpen

"meet joe black"- "pearl harbour"- "twilight"- "two weeks notice"- "harry potter filmene"- "anja og victor-filmene"- "What women what"- "a thousand acres"- "coyote ugly"- mona lisa smile"- "raising helen"- "sweet home alabama"- "i seng med fjenden"- "mens du sov"-

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

otlitrom

Lullaby skriver:

Åh ja, det er så skønt at se Jim Carrey i noget andet end bare plat humor. Her snakker jeg om I love you phillip norris.

Har lige luret på youtube. Den ser rigtig god ud. Den skal helt sikkert på listen!!

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Stumpen skriver:

"meet joe black"- "pearl harbour"- "twilight"- "two weeks notice"- "harry potter filmene"- "anja og victor-filmene"- "What women what"- "a thousand acres"- "coyote ugly"- mona lisa smile"- "raising helen"- "sweet home alabama"- "i seng med fjenden"- "mens du sov"-

-Anja

Raising Helen er SÅ god! Gode bud, tak for dem

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

jlp90 skriver:

ja, den er nok ikke kommet på DVD endnu... men det er vel stadig afslappende at se den i biffen. Du skal måske slappe helt af og være liggende det meste af tiden?

Lige idag i hvert fald. Jeg må se i morgen, hvordan jeg har det.. Tror nu ikke manden gider med ind og se den Men så kan jeg da gøre det selv!

Anmeld

30. september 2010

jlp90

kitty skriver:

Lige idag i hvert fald. Jeg må se i morgen, hvordan jeg har det.. Tror nu ikke manden gider med ind og se den Men så kan jeg da gøre det selv!

Jeg så lige i den anden debat at der er nogen der gerne vil ind og se den og manglede nogle at se den med, så prøv at kigge i den. Den hedder baby surprice tråden

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

jlp90 skriver:

Jeg så lige i den anden debat at der er nogen der gerne vil ind og se den og manglede nogle at se den med, så prøv at kigge i den. Den hedder baby surprice tråden

Tak, jeg så det godt Men jeg er fra vejle, så det er nok lidt en lang tur. Men idéen var god

Anmeld

30. september 2010

Sofia

Hvis du er til tøsefilm, så ville jeg se enten The last song eller Dear John. hent dem evt. på free-tv-video-online.info 

Anmeld

30. september 2010

jlp90

kitty skriver:

Tak, jeg så det godt Men jeg er fra vejle, så det er nok lidt en lang tur. Men idéen var god

ja, så er der nok lige langt nok  

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Hvis du er til tøsefilm, så ville jeg se enten The last song eller Dear John. hent dem evt. på free-tv-video-online.info 

TAK!!   Dét vil jeg gøre!!

Anmeld

30. september 2010

Riksen

En film jeg altid sætter på, når jeg er i humør til en rigtig god feel-good film, er: "Et hus i Toscana". Den er så sød og hyggelig og meget livsbekræftende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.