feel good film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
37 svar
0 synes godt om
30. september 2010

otlitrom

Jeg ved der jævnligt er tråde om film. Og her er en mere

Jeg skal have lidt at fordrive ventetiden med. Først og fremmest til lørdag. Og derefter forhåbentlig 14 dage yderligere!

Jeg tænker film er en ideel måde at fordrive tiden.

Det skal helst ikke være noget splat, action eller den dur... Det må bare gerne være gode film, sådan lidt happy ending agtigt.. Ja, feel good... (Tegnefilm er tilladt  )

Har I nogle gode bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Meliora

kitty skriver:

Jeg ved der jævnligt er tråde om film. Og her er en mere

Jeg skal have lidt at fordrive ventetiden med. Først og fremmest til lørdag. Og derefter forhåbentlig 14 dage yderligere!

Jeg tænker film er en ideel måde at fordrive tiden.

Det skal helst ikke være noget splat, action eller den dur... Det må bare gerne være gode film, sådan lidt happy ending agtigt.. Ja, feel good... (Tegnefilm er tilladt  )

Har I nogle gode bud?

Vi har lige set The Notebook i dag, den var rigtig god:-) Havde selv brug for en feel good film i dag (er blevet sygemelt med stress:-( )

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

FruRafn skriver:

Vi har lige set The Notebook i dag, den var rigtig god:-) Havde selv brug for en feel good film i dag (er blevet sygemelt med stress:-( )

Den har jeg set .. Den ér god

Træls med sygemelding! Rigtig god bedring!

Anmeld

30. september 2010

jlp90

Babysurprice og I love you phillip morris

Anmeld

30. september 2010

ekzunz

Det er hverken feel-good eller sæson, men mine unger og jeg har et flip med Polar-Ekspressen i øjeblikket..... Jeg synes den er fantastisk

Og så glæder jeg mig til jeg skal købe den nye Klokkeblomst film til Klara - jeg er helt facineret af deres univers

Anmeld

30. september 2010

Lullaby

jlp90 skriver:

Åh ja, det er så skønt at se Jim Carrey i noget andet end bare plat humor. Her snakker jeg om I love you phillip norris.

Anmeld

30. september 2010

Meliora

kitty skriver:

Den har jeg set .. Den ér god

Træls med sygemelding! Rigtig god bedring!

Tusind tak

Ellers kan jeg anbefale 'The story of us', 'Superbad' (så yndlings), 'Stepbrothers' eller 'Talladega nights'..

Anmeld

30. september 2010

jlp90

Lullaby skriver:

Åh ja, det er så skønt at se Jim Carrey i noget andet end bare plat humor. Her snakker jeg om I love you phillip norris.

Ja, det syntes jeg også. Det er en god film.

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

jlp90 skriver:

Ja, baby surprice vil jeg gerne se.. Men der må jeg nok i biffen

Anmeld

30. september 2010

jlp90

kitty skriver:

Ja, baby surprice vil jeg gerne se.. Men der må jeg nok i biffen

ja, den er nok ikke kommet på DVD endnu... men det er vel stadig afslappende at se den i biffen. Du skal måske slappe helt af og være liggende det meste af tiden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.