Hvornår fortalte i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Dorthe1986

Jamen jeg ringede til mine forældre da jeg stod med den positive graviditetstest - dvs. kl 6. om morgenen og der var jeg 7+0

Jeg kunne simpelthen ikke lade være, fordi vi havde prøvet i 1 ½ års tid og jeg havde langt om længe indfundet mig med, at vi nok ikke kunne klare det uden hjælp, så jeg var fuldstændig i chok over at stå med en positiv test! Lavet helt naturligt

Og nu ved resten af min familie det også og det samme med min kærestes familie. Jeg har også fortalt det til mine nærmeste venner.

Selvom jeg allerede har været til en scanning (10.uge) venter jeg dog med at offentliggøre det på facebook til jeg har været til NF - som er om præcis en uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

LotteN

vi fortalte det da jeg var 8 uger henne - havde været til noget tjek ved lægen mener jeg

Anmeld

1. oktober 2010

>>Carina<<

Vi fortalte det nogle dage efter men hvor var det svært at vente. Men vi ville først fortælle min mands børn det før nogen andre. Min far var hos os oh hjælpe med noget kloak den dag jeg testede positiv og hvor var det svært at tie stille. Havde bare lyst til at gå ud og råbe "du ska være morfaaaaaaaaar"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.