Hvornår fortalte i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

jlp90

Hej.

Første gang fortalte vi det lige med det samme at vi selv fik det at vide også da det gik galt i 12. uge så skulle vi aflyse det hele igen til alle og det syntes jeg var uoverskueligt. Det var grunden til at vi anden gang først sagde det efter 12. uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

camillakrath

Det kan jeg virkelig godt forstå. Jeg glæder mig også bare til at vi ikke skal holde det hemmeligt mere.

Folk kan ikke forstå hvorfor jeg er så syg jo

Anmeld

30. september 2010

Silas&Mille

Vores forældre fik det af vide samme dag som vi testede positiv. Men det var så også lidt oplagt da vi testede positiv på Morsdag
Da var vi omkring 5+4 

Nu er vi 26+1

Anmeld

30. september 2010

Maja_4000

Det var vores plan , at de først skulle vide det efter nf .. Men mine forældre var ved at bestille en rejse (som vi skulle med på) , og jeg ville ikke kunne flyve på dét tidspunkt :p Så vi var lidt tvunget til at sige det før .. Mener jeg var 8+et eller andet :b

- Maja 28+0

Anmeld

30. september 2010

Christina31

Lige efter trygheds-scanningen i uge 7, som vi selv betalte for på en privat-klinik. Havde slet ikke lyst til at fortælle det til nogen, før jeg selv havde set det lille spir i maven.  Det var rigtig fedt at kunne vise familien en DVD med vores lille dreng så tidligt i graviditeten.

Anmeld

30. september 2010

Moar2011

Ønskebaby25 skriver:

Hejsa!!

Hvornår fortalte I jeres forældre om jeres graviditet?

6+0

- den samme dag jeg selv fandt ud af at jeg var gravid ..

Ja, sir ligesom dig, kom nu med uge 12

Anmeld

30. september 2010

Minmio

Vi sagde det til min mor 5 dage efter vi fandt ud af det, kunne bare ikke lade være, følte at jeg havde brug for at dele min glæde med hende.

Anmeld

30. september 2010

NessaXenia

min lillesøster; da jeg fik en positiv test. hun betyder alt for mig

min mor og far; igår. 7+0

Anmeld

30. september 2010

Amso

fortalte mine forældre det med der samme....! Bedte endda min mor om at være med til at udfør en test med mig dagen efter jeg selv havde testet posektivt, for at få hendes vurdering også når stregen kom..  Og få anerkendelse på at jeg havde udført den korrekt, da det virkede så uvirkeligt.  Skal siges at min mor jeg jeg er som beste venner..

Anmeld

1. oktober 2010

Mus84

Altså jeg er idag 10+1 idag og vi ikke fortalt det til nogen som helst endnu. Det er både mit og min kærestes valg at træffe hvornår vi vil sige det.

Jeg var i onsdags til en tidlig scanning fordi jeg ikke kunne vente til NF og der fik jeg det jo bekræftet det var så dejligt. Men vi venter dog til efter NF så vi kan sige vi har et rask barn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.