Hvornår fortalte i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Ønskebaby25

Hejsa!!

Hvornår fortalte I jeres forældre om jeres graviditet?

6+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

camillakrath

Vi har allerede fortalt vores forældre det, da vi vidste at vi ville få brug for deres støtte uanset hvad vej det gik

Og jeg er 7 + 6 idag

Anmeld

30. september 2010

Ønskebaby25

Det er lige præcis det vi også tænker. At vi har brug for deres støtte uanset hvad der sker.

Tak for svar!! 

Anmeld

30. september 2010

merichs

Vi fortalte det først da vi havde været til NFscanning. Vi ville være sikre på at alt var som det skulle være

Vh Marlene 39+4

Anmeld

30. september 2010

camillakrath

Ja, nemlig

Men min veninde offentliggjorde det for ALLE, da hun var 5 uger henne. Altså liiige havde snakket med lægen.

Og det har vi valgt ikke at gøre.

Jeg skal til tryghedsscanning på mandag, og når vi har set hjertelyd, så begynder vi så småt at fortælle det til søskende, fordi der så kun er 3% risiko for SA.

Men det er en stor ting og vi havde brug for at få luftet det for vores gamle hoveder, da vi ved at de ville være der 100% uanset hvad

Anmeld

30. september 2010

Ønskebaby25

Sådan har vi også valgt at gøre det. Vi fortæller det ikke til venner og familie (kun vores forældre) før efter nf.

Det er vores første graviditet, så vi er super spændte og glade og vil bare rigtig gerne dele det med vores forældre og give dem den dejlige nyhed at de skal være bedsteforældre for første gang.   

Anmeld

30. september 2010

Omerovic

Ønskebaby25 skriver:

Hejsa!!

Hvornår fortalte I jeres forældre om jeres graviditet?

6+0

vi fortalte det dagen efter at vi fandt ud af det, da var jeg i uge 4+6. Det var lidt tidligt at fortælle det, men hverken mig eller min mand kunne holde mund, med det

Anmeld

30. september 2010

CA

Fortalte forældrene det ret hurtigt. Havde brug for at dele det med nogen - også hvis det nu skulle gå galt. Der gik ikke lang tid før vi heller ikke kunne holde hemmeligheden for søskende og de næreste venner

Anmeld

30. september 2010

Ønskebaby25

Det er nemlig også bare svært at holde på sådan en glædelig nyhed!!!

Men håber tiden flyver afsted og vi når til uge 12 hurtig, så vi rigtig kan fortælle om vores hemmelighed. 

Anmeld

30. september 2010

Laura.

Kun to af mine søskende fik det afvide før NF, men ventede med at fortælle det til resten af familien til NF var overstået... Af den grund hvis noget skulle gå galt, ville jeg ikke kunne holde ud eller magte at man kom til mig og havde mellidenhed over tabet.. eller bare opmærksomhed af den grund..

Jeg har en veninde som fortalte det til sine venner og familie med det samme.. hun mistede desværre sit for NF... men det er jo meget forskelligt hvornår folk ønsker at fortælle den store nyhed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.