Link til lovforslag vedrørende fert. behandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Meliora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det jeg bliver mest harm over, er at de begynder at opdele sygdomme i betalt af det offentlige, og egenbetaling.

Vi betaler så meget i skat i DK, og så nytter det ikke noget, at når man så har brug for den glæde der burde være ved vores velfærdssamfund, i form af hjælp under sygdom, så får man bare en finger stukket op i fjæset.

Jeg er SÅ rasende!

Og hvorfor fanden lytter de ikke til WHO!

præcis. Man kan ikke sige at nogle sygdomme skal man selv betale for behandlinng til og nogle´dækker staten.

Forestil jer at man sagde til lungecancerpatienter 'Du har røget 60 smøger om dagen i 40 år, så du betaler bare din egen kemo!' så sku der nok blive ramaskrig det lille danske land, selvom det i realiteten ville være mere på sin plads end at ramme uskyldige mennesker der ingen skyld i deres barnløshed, har.

Det er SÅ unfair!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

dorthemus

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det var nemlig lige præcis gennem barnloes jeg fandt linket. Jeg har tænkt mig at tage ind til høringen. Det er for vigtigt til at lade være. Hvis andre påtænker at tage afsted, kunne det være hyggeligt med lidt selskab.

Hvad tid er det og kan man tage en baby med??

Anmeld

3. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Hvad tid er det og kan man tage en baby med??

http://www.facebook.com/profile.php?id=564488819#!/event.php?eid=162995437051185&index=1

Der står ikke noget om, om man må tage baby med eller ej, men skriv evt. til:

Nina@barnloes.dk og hør hende ad. Hun er admin på gruppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.