Link til lovforslag vedrørende fert. behandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

CamillaValby

Jeg er fuldstændig mundlam. Jeg sad seriæst bare og gloede på min skærm med åben mund. Syntes det er noget svineri at de behandler folk på den måde. Folk som i forvejen kæmper en kamp.

Nu har vi ikke problemer med at skulle betale, men som princip vil jeg ikke jeg nægter det sku. Hvad med alle dem som ønsker et barn, og økonomien bare ikke er til at skulle smide så mange penge på en gang måske 5 gange.

Som en anden skriver, hvor mange lykkes det lige for første gang.

Jeg skal i gang med mit tredje IUI forsøg. Kender da flere som har været igennem 3 IVF uden held. Er sku pisse gal, narrøve til regering

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

lotte32

Så fik man da lige spoleret sit ellers gode fredagshumør  

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive... er rystet og vred og tuder lidt af arrigskab og frustration  

syns fanme ikke det er fair overfor alle dem der kæmper for ønskebarnet..

Ville ønske man kunne banke noget fornuft ind i hovedet på de dersen politikere... øv hvor det bare øfferen

ej hvor jeg bare  håber at det IKKE bliver vedtaget

Knus Lotte

Anmeld

1. oktober 2010

Meliora

lotte31 skriver:

Så fik man da lige spoleret sit ellers gode fredagshumør  

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive... er rystet og vred og tuder lidt af arrigskab og frustration  

syns fanme ikke det er fair overfor alle dem der kæmper for ønskebarnet..

Ville ønske man kunne banke noget fornuft ind i hovedet på de dersen politikere... øv hvor det bare øfferen

ej hvor jeg bare  håber at det IKKE bliver vedtaget

Knus Lotte

jeg fik også grædt godt og grundigt i gennem i går:-(

Men som min kæreste siger, så skal vi jo nok skaffe pengene. men det er sgu stadig princippet i det der er så fucked op.

Følg med på:

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Barnloesdk/103529259695727?ref=ts

Der er nogle frivillige der gør en masse for at gøre opmærksom på sagen, og de samler bl.a. info ind omkring de folk der bliver ramt af lovændringen, hvis den træder i kraft. Jeg har sendt vores info ind til den mail de skriver, og fortalt vores historie. Dem der står bag FB-siden barnloes.dk tager med til høringen d. 25/10 og er derfor i gang med at lave en mappe med billede og historie for alle dem der bliver ramt af forslaget (altså dem der selv melder sig)

Så meld jer der, og gør opmærksom på jeres sag.

Anmeld

2. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

FruRafn skriver:

Men som min kæreste siger, så skal vi jo nok skaffe pengene. men det er sgu stadig princippet i det der er så fucked op.

Følg med på:

Der er nogle frivillige der gør en masse for at gøre opmærksom på sagen, og de samler bl.a. info ind omkring de folk der bliver ramt af lovændringen, hvis den træder i kraft. Jeg har sendt vores info ind til den mail de skriver, og fortalt vores historie. Dem der står bag FB-siden barnloes.dk tager med til høringen d. 25/10 og er derfor i gang med at lave en mappe med billede og historie for alle dem der bliver ramt af forslaget (altså dem der selv melder sig)

Det var nemlig lige præcis gennem barnloes jeg fandt linket. Jeg har tænkt mig at tage ind til høringen. Det er for vigtigt til at lade være. Hvis andre påtænker at tage afsted, kunne det være hyggeligt med lidt selskab.

Anmeld

2. oktober 2010

lotte32

FruRafn skriver:

Følg med på:

Ja jeg kender godt siden, og har også sendt dem en mail med vores data syntes det er godt der bliver kæmpet og at regeringen bliver gjort opmærksom på vores utilfredshed... bare bange for at de ikke vil lytte og at forslaget bliver vedtaget alligevel de tænker besparelser og ikke følelser eller hvad konsekvensen af lovforslaget bliver... men nu må vi se hvad der sker, spændende er det i hvert fald.. på den ufede måde..

Knus Lotte

Anmeld

2. oktober 2010

Meliora

lotte31 skriver:

Ja jeg kender godt siden, og har også sendt dem en mail med vores data syntes det er godt der bliver kæmpet og at regeringen bliver gjort opmærksom på vores utilfredshed... bare bange for at de ikke vil lytte og at forslaget bliver vedtaget alligevel de tænker besparelser og ikke følelser eller hvad konsekvensen af lovforslaget bliver... men nu må vi se hvad der sker, spændende er det i hvert fald.. på den ufede måde..

Knus Lotte

ja, men ellers må vi jo bare stemme rødt næste gang, for oppositionen er jo imod forslaget.

Anmeld

3. oktober 2010

Kruse90

FruRafn skriver:

ja, men ellers må vi jo bare stemme rødt næste gang, for oppositionen er jo imod forslaget.

FØJ for en regering.
Jeg stemmer 1000 % rødt næste gang.

Føj for en regering. Det kan ikke være rigtigt at der bliver brokket over at unge og for den sags par ikke får børn og er for gamle osv osv.
De gør det da ikke ligefrem nemmere for os der sådan kæmper for ønskebarnet.
Det er RIGTIG mange penge at skulle af med på ÈN gang! Er dybt fustreret og rystet. FØJ sige jeg bare.

Anmeld

3. oktober 2010

Kruse90

FruRafn skriver:

FØJ for en regering.

Føj for en regering. Det kan ikke være rigtigt at der bliver brokket over at unge og for den sags par ikke får børn og er for gamle osv osv.
Det er RIGTIG mange penge at skulle af med på ÈN gang! Er dybt fustreret og rystet. FØJ sige jeg bare.

Anmeld

3. oktober 2010

Meliora

Kruse90 skriver:

FØJ for en regering.

helt enig:-( Man kunne snildt spare endnu flere penge ved f.eks. at droppe tropperne i afghanistan og irak, men nææææ nej..... Eller skære i ulandsbistanden. Alt det er da bedre end at skære i vores lands kommende befolkning...

Ja det er sgu ikke studenterhuen der trykker i vores kære regering...

Anmeld

3. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

helt enig:-( Man kunne snildt spare endnu flere penge ved f.eks. at droppe tropperne i afghanistan og irak, men nææææ nej..... Eller skære i ulandsbistanden. Alt det er da bedre end at skære i vores lands kommende befolkning...

Ja det er sgu ikke studenterhuen der trykker i vores kære regering...

Det jeg bliver mest harm over, er at de begynder at opdele sygdomme i betalt af det offentlige, og egenbetaling.

Vi betaler så meget i skat i DK, og så nytter det ikke noget, at når man så har brug for den glæde der burde være ved vores velfærdssamfund, i form af hjælp under sygdom, så får man bare en finger stukket op i fjæset.

Jeg er SÅ rasende!

Og hvorfor fanden lytter de ikke til WHO!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.