Link til lovforslag vedrørende fert. behandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

oo

FruRafn skriver:

Tror nok det er 3600 man max skal have registreret på sin CRT konto (det sker automatisk når man køber medicin på apoteket) før man får resten betalt af staten, altså pr.år. Det gælder alt medicin, f.eks. også hvis man bruger store mængder astma medicin (det har min kæreste engang gjort).

Så du har nok været tæt på at få ekstra tilskud;-)

ahaaaa, okay. jeg fik aldrig rigtig fattet det der, jeg kan kun huske at Søren spurgte om han kunne købe det på sit sygesikringsbevis fordi han i forvejen lider af en kronisk sygdom og jo netop havde sparet rigtig mange procenter op der...men det måtte man selvfølgelig ikke.

ved du egentlig...hvornår forslaget vedtages/afvises hvis det ikke allerede er sket nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

præcis!

forresten er loftet virkelig det? vi var oppe og betale en 3000 kr for hormoner ved første behandling så vidt jeg husker  måske er det hele blevet forstørret i mit hoved fordi jeg synes det var groteskt dengang!

så er det jo ikke godt, så stinker det hele vejen rundt

Har citeret dig, men den er vist lige så meget til de andre

Loftet er 3452,- eller noget lignende, hvis man får kronikertilskud! (Og det gør man ved IVF/ICSI, det sørger klinikken for)

Vi kom af med 2800,- i alt. Og jeg har lige tjekket sygesikring Danmark, jeg får 1200 tilbage igen!

Anmeld

30. september 2010

Meliora

Tjuhl skriver:

ahaaaa, okay. jeg fik aldrig rigtig fattet det der, jeg kan kun huske at Søren spurgte om han kunne købe det på sit sygesikringsbevis fordi han i forvejen lider af en kronisk sygdom og jo netop havde sparet rigtig mange procenter op der...men det måtte man selvfølgelig ikke.

ved du egentlig...hvornår forslaget vedtages/afvises hvis det ikke allerede er sket nu?

jeg læste på facebook, at der er en høring i folketinget d. 25/10 og at man kunne melde sig til at komme derind, gennem barnløs.dk på favebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=162995437051185&ref=mf

Høringen er vist arrangeret af oppositionen, for at sætte fokus på problemet med forslaget, inden politikerne skal stemme.

Jeg ved ikke hvornår de skal stemme, men hvis flertallet stemmer ja, så træder forslaget i kraft 1/1 2011 :-(

Anmeld

1. oktober 2010

Kruse90

hvad er det for noget??
Fortæl fortæl

Anmeld

1. oktober 2010

Kruse90

Kruse90 skriver:

hvad er det for noget??
Fortæl fortæl

kan ikke se linket

Anmeld

1. oktober 2010

Kruse90

WHAT!!!
Er det helt fastlagt nu? det har jeg ikke helt fattet?

Anmeld

1. oktober 2010

otlitrom

Kruse90 skriver:

WHAT!!!
Er det helt fastlagt nu? det har jeg ikke helt fattet?

Som fruRafn skriver i sit indlæg Jeg ved ikke hvornår de skal stemme, men hvis flertallet stemmer ja, så træder forslaget i kraft 1/1 2011 :-( Så er det ikke vedtaget endnu..... Men det bliver det jo nok...!

Anmeld

1. oktober 2010

Kruse90

kitty skriver:

Som fruRafn skriver i sit indlæg Jeg ved ikke hvornår de skal stemme, men hvis flertallet stemmer ja, så træder forslaget i kraft 1/1 2011 :-( Så er det ikke vedtaget endnu..... Men det bliver det jo nok...!

skal vi være med til at stemme? eller er det kun regereingen??

syntes det er SÅ uretfærdigt!! DET ER KRAFTEDME EN SYGDOM SOM ALLE ANDRE.

Hvad med os som er kommet ind i systemet? Skal vi også betale??
Eller er det kun HELT nye i systemet efter 1/1 2011?

Anmeld

1. oktober 2010

Kruse90

1. oktober 2010

Sunflower

Kruse90 skriver:

skal vi være med til at stemme? eller er det kun regereingen??

syntes det er SÅ uretfærdigt!! DET ER KRAFTEDME EN SYGDOM SOM ALLE ANDRE.

Hvad med os som er kommet ind i systemet? Skal vi også betale??
Eller er det kun HELT nye i systemet efter 1/1 2011?

Jeg kan ikke se nogen stedet at de har vendt det spørgsmål - omkring os der allerede er inde i møllen. Så kan desværre ikke svare dig

Knus fra Camilla som er eder tosset over det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.