Gode grunde til at beholde moderkagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

klmf

Tjuhl skriver:

joe det kan han vel i princippet godt...jeg tænker bare at det også er sundt at være hver for sig med barnet...men æh, det kan også sagtens være det er mig der læser noget ind i artiklen som ikke står der. jeg fatter det bare heller ikke overhovedet!

De kan vel skiftes til at ligge der?

Ej, jeg er stået af den her vogn, det bliver alligevel ikke aktuelt nogensinde her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

isimaven

for mig er det da helt sort at gå rundt med mogerkagen hængende efter barnet i en uge men de timer hvor den stadig har en funktion vil jeg da overveje at give mit barn nu når jeg skal føde til november.
men nej adrr... de der mange dage hvor den bare skulle hænge der og lugte det er da ikke til noget, da den som de jo også skriver er dødt væv.

hilsen isimaven som nu ellers synes det kunne være hyggeligt at kværne sit eget mel men så skal jeg bare have søgt om nogle ekstra timer i døgnet hihih

Anmeld

3. oktober 2010

Tynen

joe det kan han vel i princippet godt...jeg tænker bare at det også er sundt at være hver for sig med barnet...men æh, det kan også sagtens være det er mig der læser noget ind i artiklen som ikke står der. jeg fatter det bare heller ikke overhovedet!

Jamen moderkagen er jo ikke længere forbundet med moderen efter fødslen.
Den bliver født forholdvist hurtigt efter at barnet er ude.
Det er kun barnet der "hænger fast" i moderkagen via navlestrengen.
Derfor kan faderen jo sagtens ligge i sengen, uden at moderen er i nærheden, sammen med den lille og den påhægtede moderkage, hvis han altså føler for det

Anmeld

3. oktober 2010

Amso

Det jeg lige kommer til at tænke på udover FØJ er: Hvad nu hvis man taber moderkagen på gulvet mens baby er oppe hos mor eller far. Av den navle  Der bliver hiiivet i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.