Mille83 skriver:
Jo de kan sagtens komme her, men de vil da også nogle gange have jeg kommer til dem...Hvilket er klart jo....
Tror bare lige jeg skal finde ud af hvordan jeg håndtere det her, så jeg ikke falder i et dybt hul, det er så frustrerende, også for parfoholdet.
Og tænker bare på hvad så når hun skal i DP? - Hvordan klarede i det?? Og kan hun godt det?
Celina startede allerede i dp da hun var 6mdr. Dog kun 12 timer om ugen. Vi var på besøg 3 gange inden hun skulle være der selv. Vi var så heldige, at dp faktisk var den første, udover os selv, som kunne håndtere Celina og som Celina ville være hos.
Så det gik over al forventning og jeg har aldrig efterladt et grædende barn!Vi bare bare heldige, at få en perfekt dp, som har været i faget i over 30år. Hun har samme holdninger som jeg. Celina skal køres i søvn i barnevognen og kan ikke selv falde i søvn, så dp køre altid med hende. Hun gør det, som Celina har brug for
Det klyngede jeg mig meget til, fordi det faktisk var det eneste i vores hverdag som fungerede!
Anmeld