Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pixi skriver: Jeg tænkte nok den blev misforstået hihi, men nåede ikke at rette indlægget.. Det jeg mente var, at hun jo kunne have skrevet en kort opgave, om hvad end hun skulle have talt om.. Gav det mere mening? Altså.. bare sådan for at vise, det ikke var derfor man ikke var der Så mente bare en skreven opgave
Jeg tænkte nok den blev misforstået hihi, men nåede ikke at rette indlægget.. Det jeg mente var, at hun jo kunne have skrevet en kort opgave, om hvad end hun skulle have talt om.. Gav det mere mening? Altså.. bare sådan for at vise, det ikke var derfor man ikke var der Så mente bare en skreven opgave
Jeps
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Jeg synes bare det er så forkert, og synes det er endnu mere forkert at hun ikke kun siger det til mig, men til hele min klasse, det rager jo faktisk ikke dem. Men jeg har været på pencillin siden mandag, så overvejer lidt at tage dem med da jeg først er færdig fredag og så se om jeg kan fa hende til at forstå at jeg faktisk har været syg! Det er bare så snyd når jeg bare intet fravær har i forvejen og så at det lige skal falde på den dag Det trækker så meget ned
Jeg synes bare det er så forkert, og synes det er endnu mere forkert at hun ikke kun siger det til mig, men til hele min klasse, det rager jo faktisk ikke dem.
Men jeg har været på pencillin siden mandag, så overvejer lidt at tage dem med da jeg først er færdig fredag og så se om jeg kan fa hende til at forstå at jeg faktisk har været syg!
Det er bare så snyd når jeg bare intet fravær har i forvejen og så at det lige skal falde på den dag
Det trækker så meget ned
Få en lægeerklæring.
forældre-til-Asta skriver: Ja og den skal hun fandeme ikke have.. Bare giv hende stryg.. opbakning herfra
Ja og den skal hun fandeme ikke have.. Bare giv hende stryg.. opbakning herfra
Nej det skal hun nemlig ikke..
Tak for opbakningen
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Få en lægeerklæring.
Det gør jeg også hvis hun ikke vil forstå imorgen
grinny skriver: Det gør jeg også hvis hun ikke vil forstå imorgen
Sådan skal det være.
Så må man kridte skoene
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Sådan skal det være. Så må man kridte skoene
Ja, hader bare at konfrontere en lærer, fordi de tror de har så meget magt (eller nogen gør, selvfølgelig ikke alle )
grinny skriver: Ja, hader bare at konfrontere en lærer, fordi de tror de har så meget magt (eller nogen gør, selvfølgelig ikke alle )
Kender det alt for godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128