Jeg hader den kvinde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

grinny

Baagøe skriver:

Det er da en stor uddannelse - men jeg forstår, hvad du mener Reelt er det jo ikke en uddannelse, da den hører ind under ungdomsuddannelser, som dermed er et springbræt til en videregående uddannelse...

Ja det var lige det jeg mente, kunne bare ikke lige forklare mig, hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Pige2009

grinny skriver:

Ja det var lige det jeg mente, kunne bare ikke lige forklare mig, hehe..

Got it Håber du kan tale med din lærer, så du får lov til at levere varen

Anmeld

29. september 2010

SussieThyssen

Så vidt jeg ved, så skal skolen først kræve en lægeerklæring for at kunne udlevere sådan en karakter.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg nok henvende mig til skolens kontor og afkræve en forklaring over den opførsel og karakteren.
Hold da K*biiip*, sådan en opførsel gør mig edder splintrende tosset på alle de gode lærere, der findes, vegne
Og jeg er selv en af dem, der ALDRIG kunne finde på den slags.
Yderligere så kan du på skolens kontor forlange at få at vide hvordan skolens politik er i forbindelse med sygemeldinger og eventuelle lægeerklæringer, og spørge dem om dette er fuldt tilladt.
Det kan dels sætte lidt focus på lærerens opførsel og dels få skolen til at sætte lidt mere focus på fraværsreglerne som sådan.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. september 2010

grinny

SussieThyssen skriver:

Så vidt jeg ved, så skal skolen først kræve en lægeerklæring for at kunne udlevere sådan en karakter.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg nok henvende mig til skolens kontor og afkræve en forklaring over den opførsel og karakteren.
Hold da K*biiip*, sådan en opførsel gør mig edder splintrende tosset på alle de gode lærere, der findes, vegne
Og jeg er selv en af dem, der ALDRIG kunne finde på den slags.
Yderligere så kan du på skolens kontor forlange at få at vide hvordan skolens politik er i forbindelse med sygemeldinger og eventuelle lægeerklæringer, og spørge dem om dette er fuldt tilladt.
Det kan dels sætte lidt focus på lærerens opførsel og dels få skolen til at sætte lidt mere focus på fraværsreglerne som sådan.

Kærligst
Sussie

Tak for din besked, den gav mig en lille smule håb!

Det er ikke første, og heller ikke anden gang vi har brokket os over hendes behandling af elever.

Men imorgen når jeg kommer i skole vil jeg som det første snakke med hende og hvis hun står fast vil jeg snakke med kontoret, fordi jeg synes virkelig ikke hun kan være det bekendt.

Det er bare så ærgeligt hvis det skal trække ned på min standpunktskarakter

Anmeld

29. september 2010

Pixi

Baagøe skriver:

Vi kan vel hurtigt blive enige om, at det er svært at sende en mundtlig præsentation

Jeg tænkte nok den blev misforstået hihi, men nåede ikke at rette indlægget..
  Det jeg mente var, at hun jo kunne have skrevet en kort opgave, om hvad end hun skulle have talt om.. Gav det mere mening? Altså.. bare sådan for at vise, det ikke var derfor man ikke var der
Så mente bare en skreven opgave

Anmeld

29. september 2010

grinny

Pixi skriver:

Jeg tænkte nok den blev misforstået hihi, men nåede ikke at rette indlægget..
  Det jeg mente var, at hun jo kunne have skrevet en kort opgave, om hvad end hun skulle have talt om.. Gav det mere mening? Altså.. bare sådan for at vise, det ikke var derfor man ikke var der
Så mente bare en skreven opgave

Vi skal aflevere en kort synopsis om det vi ville sige og den har hun fået så hun ved jeg har lavet det.

Anmeld

29. september 2010

Mor-til-asta-09

grinny skriver:

Jeg har virkelig brug for at komme ud med det hele lige nu!

Jeg har været syg i 3 dage nu hvor jeg ikke har været i skole, har så været så uheldig at jeg skulle fremlægge noget i engelsk idag, men jeg tænkte at så længe jeg var syg kunne min lærer vel forstå det! MEN NEJ... En fra min klasse har lige skrevet at min lærer foran hele klassen har givet mig -3 fordi jeg ikke kom!

Kan hun virkelig tillade sig at gøre det? Fordi jeg er syg?

Jeg ville klart anbefale at få fat i en lægeerklæring, og hvor der samtidig står at du har været på pencilin osv... Så får hun ligesom bevis for at du egentlig har været syg.. Også synes jeg du skal snakke med "inspektøren" ang. opførelsen i klassen med at sige din karakter ud...

Anmeld

29. september 2010

Pixi

Vi skal aflevere en kort synopsis om det vi ville sige og den har hun fået så hun ved jeg har lavet det.

Jamen, så syntes jeg du skal gøre som tidligere beskrevet med at gå på kontoret
  Eller også aflevere det diasshow til hende på en evt usb nøgle, så kan hun da se du altså har lavet det

(nogle gange skal man altså slikke røv for at de hører efter sådanne lærere)

PS og spørge hvorfor hun egentlig lige skulle sige din karakter for hele klassen, for det er vist ikke helt korrekt..

Anmeld

29. september 2010

grinny

forældre-til-Asta skriver:

Jeg ville klart anbefale at få fat i en lægeerklæring, og hvor der samtidig står at du har været på pencilin osv... Så får hun ligesom bevis for at du egentlig har været syg.. Også synes jeg du skal snakke med "inspektøren" ang. opførelsen i klassen med at sige din karakter ud...

Jeg snakket også med hende om det imorgen fordi synes det er respektløst at sige det i hele klassen.

Jeg føler det lidt som om at det er hendes "hævn" at ydmyge foran hele klassen

Anmeld

29. september 2010

Mor-til-asta-09

grinny skriver:

Jeg snakket også med hende om det imorgen fordi synes det er respektløst at sige det i hele klassen.

Jeg føler det lidt som om at det er hendes "hævn" at ydmyge foran hele klassen

Ja og den skal hun fandeme ikke have.. Bare giv hende stryg.. opbakning herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.