Jeg hader den kvinde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. september 2010

grinny

Jeg har virkelig brug for at komme ud med det hele lige nu!

Jeg har været syg i 3 dage nu hvor jeg ikke har været i skole, har så været så uheldig at jeg skulle fremlægge noget i engelsk idag, men jeg tænkte at så længe jeg var syg kunne min lærer vel forstå det! MEN NEJ... En fra min klasse har lige skrevet at min lærer foran hele klassen har givet mig -3 fordi jeg ikke kom!

Kan hun virkelig tillade sig at gøre det? Fordi jeg er syg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

grinny skriver:

Jeg har virkelig brug for at komme ud med det hele lige nu!

Jeg har været syg i 3 dage nu hvor jeg ikke har været i skole, har så været så uheldig at jeg skulle fremlægge noget i engelsk idag, men jeg tænkte at så længe jeg var syg kunne min lærer vel forstå det! MEN NEJ... En fra min klasse har lige skrevet at min lærer foran hele klassen har givet mig -3 fordi jeg ikke kom!

Kan hun virkelig tillade sig at gøre det? Fordi jeg er syg?

Nej det kan hun ikke.

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Det tror jeg desværre godt hun kan, da du jo ikke dukkede op. Alle kan sige de er syge, og hun har sikkert hørt masse af lignende undskyldninger før Desværre for dig er du så uheldig reelt at være syg Håber på snarlig bedring hos dig og at du giver dem alle baghjul til din næste præsentation!

Anmeld

29. september 2010

grinny

Baagøe skriver:

Det tror jeg desværre godt hun kan, da du jo ikke dukkede op. Alle kan sige de er syge, og hun har sikkert hørt masse af lignende undskyldninger før Desværre for dig er du så uheldig reelt at være syg Håber på snarlig bedring hos dig og at du giver dem alle baghjul til din næste præsentation!

Jeg synes bare det er så forkert, og synes det er endnu mere forkert at hun ikke kun siger det til mig, men til hele min klasse, det rager jo faktisk ikke dem.

Men jeg har været på pencillin siden mandag, så overvejer lidt at tage dem med da jeg først er færdig fredag og så se  om jeg kan fa hende til at forstå at jeg faktisk har været syg!

Det er bare så snyd når jeg bare intet fravær har i forvejen og så at det lige skal falde på den dag 

Det trækker så meget ned

Anmeld

29. september 2010

Pixi

Jeg vil sige både og...

Hvis der er en deadline, ligesom aflevering af stil osv, så er der en deadline..

Jeg ville nok have sendt en opgave med en kammerat, eller kontakte læreren.. Nu ved jeg jo ikke hvad du læser osv, men, der er jo sådan lidt, du har jo i realiteten ikke lavet din opgave, derfor den karakter, selvom det er uretfærdigt... hvis du ikke kommer til eksamen, får du samme karakter..

Men, syntes da du skal snakke med din lærer, og høre om du kan gre det når du kommer - Medmindre i så er nået langt videre fra det emne du skulle have snakket om.

Bedste hilsner Pixi

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

grinny skriver:

Jeg synes bare det er så forkert, og synes det er endnu mere forkert at hun ikke kun siger det til mig, men til hele min klasse, det rager jo faktisk ikke dem.

Men jeg har været på pencillin siden mandag, så overvejer lidt at tage dem med da jeg først er færdig fredag og så se  om jeg kan fa hende til at forstå at jeg faktisk har været syg!

Det er bare så snyd når jeg bare intet fravær har i forvejen og så at det lige skal falde på den dag 

Det trækker så meget ned

Jeg er enig med dig 

Ja, det er noget møg, men reelt har hun sit på det tørre, da du jo ikke kom og kunne fremlægge. Nu ved jeg ikke, hvad du læser, men da jeg læste på universitetet, var der ingen kære mor. Hvis man havde en præsentation, så havde man bare at være der - syg eller ej - for at blive bedømt

Anmeld

29. september 2010

grinny

Pixi skriver:

Jeg vil sige både og...

Hvis der er en deadline, ligesom aflevering af stil osv, så er der en deadline..

Jeg ville nok have sendt en opgave med en kammerat, eller kontakte læreren.. Nu ved jeg jo ikke hvad du læser osv, men, der er jo sådan lidt, du har jo i realiteten ikke lavet din opgave, derfor den karakter, selvom det er uretfærdigt... hvis du ikke kommer til eksamen, får du samme karakter..

Men, syntes da du skal snakke med din lærer, og høre om du kan gre det når du kommer - Medmindre i så er nået langt videre fra det emne du skulle have snakket om.

Bedste hilsner Pixi

Det var som sådan ikke en aflevering. 

Det er fordi resten af klassen har været på studietur og fordi jeg ikke skulle med skulle jeg lave et dias om en virksomhed og så fortælle om den. Grunden til at det var idag jeg skulle vise den er fordi det var den eneste dag vi har engelsk i denne uge.

Synes bare det er så uretfærdigt

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Pixi skriver:

Jeg vil sige både og...

Bedste hilsner Pixi

Vi kan vel hurtigt blive enige om, at det er svært at sende en mundtlig præsentation

Anmeld

29. september 2010

grinny

Baagøe skriver:

Jeg er enig med dig 

Ja, det er noget møg, men reelt har hun sit på det tørre, da du jo ikke kom og kunne fremlægge. Nu ved jeg ikke, hvad du læser, men da jeg læste på universitetet, var der ingen kære mor. Hvis man havde en præsentation, så havde man bare at være der - syg eller ej - for at blive bedømt

Jeg går på HHX, så det er ikke nogen "stor" uddannelse, hvis du forstår?

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

grinny skriver:

Jeg går på HHX, så det er ikke nogen "stor" uddannelse, hvis du forstår?

Det er da en stor uddannelse - men jeg forstår, hvad du mener Reelt er det jo ikke en uddannelse, da den hører ind under ungdomsuddannelser, som dermed er et springbræt til en videregående uddannelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.