Søde, søde, søde...
Det er simpelthen så trist læsning og så led en situation, du står i! Men hvor er det flot, at du magter at se så klart på tingene.
Jeg er virkelig ked af, at du og manden ikke rigtigt kan finde melodien. Er det helt slut? Kan I overhovedet snakke sammen?
Har I prøvet med noget parterapi? Om ikke andet så for at kunne snakke sammen om den jeres skønne dreng...
Mht. forsognshjemmet, så tænkte jeg på, om det måske kunne vendes til noget godt? (Selvom du nok vil være allerbedst tjent med en sygemelding!)
For måske det kunne være stedet, hvor man kan engagere sig i de ting, der foregår der, uden at skulle forholde sig til sit eget liv. Giver det mening?
Men jeg forstår godt dine tanker om en sygemelding, men tror du, manden kunne finde på at bruge det mod dig?
Jeg er også ked af, at du føler dig nødsaget til abort, for det er jo en stor beslutning. Men som du også selv skriver, så skal man stå til ansvar... Og jeg ved godt, at du mener, at hvis man kan blive gravid, så kan man også tage barnet. Men (!) du blev gravid og situationen har ændret sig og nu må du så tage en anden type ansvar. Ansvar for, at dit liv måske er ved at ændre sig radikalt. Og det synes jeg er utroligt stærkt af dig!
Som flere også skriver, så skal du stole på din mavefornemmelse.
Skriv endelig, hvis du har lyst/behov! Jeg kan måske ikke komme med gode råd, men lytte... Dét kan jeg!
Og kramme, det kan jeg også! Jeg sender en masse og de er varme! Knus!

Anmeld