Lorte spasser facebook.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

JVIHJSH

nvm skriver:

jeg kan bare ikke så godt engelsk.. men har skrevet til dem på dansk..

vil bare så gerne ha den igen

Hvis du har brug for det og beskeden ikke er for privat så vil jeg gerne oversætte en besked til engelsk for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

mama09

nvm skriver:

jeg bruger mit rigtige navn derinde osv, og har ikke svinet nogen til eller noget, så ved ikk hvad grunden kan være..

bare face ikke sletter alle mine billeder og videoer

men håber du har ret, og tror jeg skal bruge din hjælp hvis det skal skrives på engelsk hehe

De sletter ikke billeder eller nogen videoer, medmindre det er stødende

Men husk når den bliver åbnet igen, at gemme alle dine billeder osv på en cd disk hvis det skulle ske igen

du skiriver bare

Anmeld

28. september 2010

nvm

taak hvor er i søde og hjælpsomme

Anmeld

28. september 2010

smokin

Zafir skriver:

Mit bedste råd, er at købe dit eget domæne. Lave dit EGET galleri, du SELV har kontrol over og din egen blog.

Men det er da godtnok underligt, syntes jeg... For du kan jo ikke engang slette dig selv derinde... Mmmm...

Men altså - syns da det er synd for dig, men puha, hvor er jeg bare glad for jeg ikke er derinde...

Du kan altså godt slette dig

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Du kan altså godt slette dig

Det kvarterjeg var derinde kunne jeg kun se at man kunne deaktivere... mmm... siden har jeg ikke været derinde

Anmeld

28. september 2010

smokin

Zafir skriver:

Det kvarterjeg var derinde kunne jeg kun se at man kunne deaktivere... mmm... siden har jeg ikke været derinde

den bliver slettet efter to uger...såfremt man ikke liiige kommer til at logge på.

If you want out - stay out!

Anmeld

29. september 2010

nvm

Zette skriver:

den bliver slettet efter to uger...såfremt man ikke liiige kommer til at logge på.

nej den blir ikke slettet efter 2 uger..

hvis man selv deaktivere den blir  den vidst slettet efter 3 mdr. men ellers blir den ikke slettet, jeg har prøvet at ikk gå på i 2 uger, min blev ikke slettet

Anmeld

29. september 2010

Snefnug1984

nvm skriver:

nej den blir ikke slettet efter 2 uger..

hvis man selv deaktivere den blir  den vidst slettet efter 3 mdr. men ellers blir den ikke slettet, jeg har prøvet at ikk gå på i 2 uger, min blev ikke slettet

Kan du stadig ikke logge på?

Anmeld

29. september 2010

Snefnug1984

Men jeg bliver simpelthen lige nødt til at sige, at jeg synes det er for "dumt" at lægge alle sine billeder ud på facebook. I ved godt at facebook overtager rettighederne over jeres billeder og kan bruge dem i fx. reklamer for et slankprodukt osv. ikke?

Bare lige en OBS!

Anmeld

29. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

HURRA Det betyder jeg er slettet kanon...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.