Lorte spasser facebook.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.686 visninger
29 svar
0 synes godt om
28. september 2010

nvm

IHHHHH er så sur, skulle på min facebook her til morgen, så skriver den sku at facebook har deaktiveret min profil... WHAT!!!!

har ingen ting gjort eller noget, aner ikke hvorfor de har gjort det.. og har altså næsten 3000 billeder derinde

skulle lige ud med det...hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Mira0911

Underligt...

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mit bedste råd, er at købe dit eget domæne. Lave dit EGET galleri, du SELV har kontrol over og din egen blog.

Men det er da godtnok underligt, syntes jeg... For du kan jo ikke engang slette dig selv derinde... Mmmm...

Men altså - syns da det er synd for dig, men puha, hvor er jeg bare glad for jeg ikke er derinde...

Anmeld

28. september 2010

nvm

MEGET

Anmeld

28. september 2010

nvm

Zafir skriver:

Mit bedste råd, er at købe dit eget domæne. Lave dit EGET galleri, du SELV har kontrol over og din egen blog.

Men det er da godtnok underligt, syntes jeg... For du kan jo ikke engang slette dig selv derinde... Mmmm...

Men altså - syns da det er synd for dig, men puha, hvor er jeg bare glad for jeg ikke er derinde...

jeg tror måske jeg er blevet hacket, ellers er der nogen der har anmeldt mig for noget jeg ikke har gjort

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
nvm skriver:

jeg tror måske jeg er blevet hacket, ellers er der nogen der har anmeldt mig for noget jeg ikke har gjort

Jamen... Undersøger de ikke sådan noget?!... Det er da ubehageligt, hvsi man er blevet anmeldt for noget man ikke har gjort...

Anmeld

28. september 2010

morNov2010

Prøv lige at logge på igen i morgen.

Jeg oplevede også på et tidspunkt, at jeg ikke kunne komme ind på min profil, mener faktisk også den skrev, at jeg var blevet deaktiveret. Men det var fordi der var problemer på facebook og nogle profiler vist blev gået igennem.

Jeg kunne logge på igen dagen efter.

Anmeld

28. september 2010

JVIHJSH

Altså har du lagt billeder ind som du har på dit profil billede kan de godt finde på at smide dig af facebook... Det går ikke imod reglerne på nogen måde, men facebook er nazister når det gælder mødre. Når det gælder bikini babes er det jo noget helt andet, det er jo iorden -_-

Men altså det bør stå i din email (Den du bruger til facebook) hvorfor de har deaktiveret din profil

Anmeld

28. september 2010

mama09

nvm skriver:

IHHHHH er så sur, skulle på min facebook her til morgen, så skriver den sku at facebook har deaktiveret min profil... WHAT!!!!

har ingen ting gjort eller noget, aner ikke hvorfor de har gjort det.. og har altså næsten 3000 billeder derinde

skulle lige ud med det...hehe

en af mine venner har også oplevet dette - og hans face blev åbnet igen men sendte så virus beskeder ud til hans venner..

Jeg har fået lukket min face 2 gange, da jeg er aktiv/diskutere meget derinde (så folk melder mig ) - du kan sagtens få den åbnet igen - skriv engelsk til dem, og så bliver den åbnet igen.. Det kan være du skal ta et billede af dit kørekort/billed id - og vise dem - så åbner de den igen. Men i først omgang bare send et brev til dem med du ikke forstår den er lukket...

Anmeld

28. september 2010

nvm

morNov2010 skriver:

Prøv lige at logge på igen i morgen.

Jeg oplevede også på et tidspunkt, at jeg ikke kunne komme ind på min profil, mener faktisk også den skrev, at jeg var blevet deaktiveret. Men det var fordi der var problemer på facebook og nogle profiler vist blev gået igennem.

Jeg kunne logge på igen dagen efter.

hmm kan håbe min gør det samme...men tvivler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.