Lorte spasser facebook.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

nvm

JVIHJSH skriver:

Altså har du lagt billeder ind som du har på dit profil billede kan de godt finde på at smide dig af facebook... Det går ikke imod reglerne på nogen måde, men facebook er nazister når det gælder mødre. Når det gælder bikini babes er det jo noget helt andet, det er jo iorden -_-

Men altså det bør stå i din email (Den du bruger til facebook) hvorfor de har deaktiveret din profil

ja jeg har et album med de billeder.. dem har jeg haft på et godt stykke tid,men ikke som profil billede, så skal der være nogen der har anmeldt mig pga de billeder måske.'

men ja der rigtig mange piger der står halv nøgen, nærmeste med bare bryster og fjappen fremme... så forstår det ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

JVIHJSH

nvm skriver:

ja jeg har et album med de billeder.. dem har jeg haft på et godt stykke tid,men ikke som profil billede, så skal der være nogen der har anmeldt mig pga de billeder måske.'

men ja der rigtig mange piger der står halv nøgen, nærmeste med bare bryster og fjappen fremme... så forstår det ikke..

Det kan sagtens være en eller anden person der har haft ondt i røven :/ Der har jo været stor diskussion med hensyn til de kvinder der har fået deres account deaktiveret fordi de har haft billeder hvor de har ammet bebs (Også billeder uden "nipples")

Anmeld

28. september 2010

nvm

Trinehw skriver:

en af mine venner har også oplevet dette - og hans face blev åbnet igen men sendte så virus beskeder ud til hans venner..

Jeg har fået lukket min face 2 gange, da jeg er aktiv/diskutere meget derinde (så folk melder mig ) - du kan sagtens få den åbnet igen - skriv engelsk til dem, og så bliver den åbnet igen.. Det kan være du skal ta et billede af dit kørekort/billed id - og vise dem - så åbner de den igen. Men i først omgang bare send et brev til dem med du ikke forstår den er lukket...

jeg kan bare ikke så godt engelsk.. men har skrevet til dem på dansk..

vil bare så gerne ha den igen

Anmeld

28. september 2010

nvm

JVIHJSH skriver:

Det kan sagtens være en eller anden person der har haft ondt i røven :/ Der har jo været stor diskussion med hensyn til de kvinder der har fået deres account deaktiveret fordi de har haft billeder hvor de har ammet bebs (Også billeder uden "nipples")

men det er kun mine venner der kan se de billede, så skal det være en af mine såkaldte venner der har ondt i røven,måske... hmm

Anmeld

28. september 2010

mama09

nvm skriver:

jeg skrev også til dem på dansk første gang, så svarede de tilbage på engelsk at de ikke forstod, og at man skulle skrive det på engelsk..

Men se hvad de svarer tilbage, hvis de siger du skal oversætte det - skal jeg skrive det for dig på engelsk

Bare rolig de den åbner igen, dog kan det godt gå en uge eller mere - an på hvor hurtige de er

Anmeld

28. september 2010

JVIHJSH

nvm skriver:

Jeg ved ikke om det er det, ville bare lige fortælle at det er altså sket

(Jeg synes nu det er et rigtig lækkert billede. Rigtig smukt )

Anmeld

28. september 2010

nvm

Trinehw skriver:

jeg skrev også til dem på dansk første gang, så svarede de tilbage på engelsk at de ikke forstod, og at man skulle skrive det på engelsk..

Men se hvad de svarer tilbage, hvis de siger du skal oversætte det - skal jeg skrive det for dig på engelsk

Bare rolig de den åbner igen, dog kan det godt gå en uge eller mere - an på hvor hurtige de er

jeg tænker lidt det kan være min x der har en finger med i spillet´, men ham har jeg blokeret derinde, så vil tro han ingen ting kan gøre...

men hvor er du sød  at du vil hjælpe, jeg skrev tilbage til dem på dansk, de havde sendt et langt brev på engelsk til mig, som jeg så fik oversat på google oversætteren

så nu må vi se om de svare mig..

håber da den blir genåbnet med alle de ting jeg har derinde, der er jo et del af mit liv om aften når datteren sover hehe

Anmeld

28. september 2010

nvm

JVIHJSH skriver:

Jeg ved ikke om det er det, ville bare lige fortælle at det er altså sket

(Jeg synes nu det er et rigtig lækkert billede. Rigtig smukt )

taaak skal du ha'

jamen det skulle da ikke undre mig at det er det.. men der står bare de først sender advarsel, jeg har ikke fået noget som helst

Anmeld

28. september 2010

mama09

nvm skriver:

jeg tænker lidt det kan være min x der har en finger med i spillet´, men ham har jeg blokeret derinde, så vil tro han ingen ting kan gøre...

men hvor er du sød  at du vil hjælpe, jeg skrev tilbage til dem på dansk, de havde sendt et langt brev på engelsk til mig, som jeg så fik oversat på google oversætteren

så nu må vi se om de svare mig..

håber da den blir genåbnet med alle de ting jeg har derinde, der er jo et del af mit liv om aften når datteren sover hehe

ja kender det godt, hele "mit liv" er også derinde med billeder fra de sidste 2 år osv

Men den bliver kun lukket, hvis der er flere der melder dig - det hjælper ikke at det kun er en. (så tror ikke det er din eks, medmindre han får hjælp af andre)

Men det kan også være en der har meldt dig for et stødende billede, eller du er falsk/falsk navn osv..

Men bare rolig den skal som sagt nok blive åbnet igen Tålmodighed min pige

Sig til hvis du skal ha hjælp

Jeg er slet ikke en facebook nørd.. hehe JO

Anmeld

28. september 2010

nvm

Trinehw skriver:

ja kender det godt, hele "mit liv" er også derinde med billeder fra de sidste 2 år osv

Men den bliver kun lukket, hvis der er flere der melder dig - det hjælper ikke at det kun er en. (så tror ikke det er din eks, medmindre han får hjælp af andre)

Men det kan også være en der har meldt dig for et stødende billede, eller du er falsk/falsk navn osv..

Men bare rolig den skal som sagt nok blive åbnet igen Tålmodighed min pige

Sig til hvis du skal ha hjælp

Jeg er slet ikke en facebook nørd.. hehe JO

jeg bruger mit rigtige navn derinde osv, og har ikke svinet nogen til eller noget, så ved ikk hvad grunden kan være..

bare face ikke sletter alle mine billeder og videoer

men håber du har ret, og tror jeg skal bruge din hjælp hvis det skal skrives på engelsk hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.