så tøser det er i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

det er fordi jeg vil ikke at at nogen personer kun finde mig her og de kun det eftersom alle på nettet kan læse med hvad sker på baby desværre så hvis de googler efter mit navn kan de ikke finde mig her

Det forstår jeg godt... helt sikkert... Det er virkelig åbent her inde, og ALLE kan hvis de vil læse med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Det forstår jeg godt... helt sikkert... Det er virkelig åbent her inde, og ALLE kan hvis de vil læse med...

desværre det er også grunden til jeg er ikke så aktiv her som jeg var før snøft snøft

Anmeld

28. september 2010

Marco2

smiler hvem er jeg så ? lige så snart kommer min brugernavn så skal nok lade være med være anoymt

Dit bruger navn er det samme som dit navn - dog reduceret KRAFTIGT i antallet af bogstaver og så med et punktum

Blev dog lige forvirret et kort øjeblik da du har ændret profilbillede, men nu passer det igen

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

ja men jeg giver mig til kende det er mig A kan bare ikke lave det om nu alle mine efterføglende indlæg bliver anonyme så i må leve med det haha men jo det er mig

Anmeld

28. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

desværre det er også grunden til jeg er ikke så aktiv her som jeg var før snøft snøft

Ja du mangler altså... Du var nemlig meget aktiv før hen.... - det savner vi....

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Ja du mangler altså... Du var nemlig meget aktiv før hen.... - det savner vi....

hvor er du søde tak bliver helt rørt  meeeen jeg har altid læst med og nu når jeg er sygemeldt har jeg meget mere tid til være med

Anmeld

28. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

hvor er du søde tak bliver helt rørt  meeeen jeg har altid læst med og nu når jeg er sygemeldt har jeg meget mere tid til være med

Så håber jeg bare du blander dig lidt i debatten igen - det var så hyggeligt...

Ved jeg hvorfor du er sygemeldt ? - arrr glemmer så hurtigt... Undskyld hvis du allerede har fortalt det - håber du er okay...

KNUS.

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Så håber jeg bare du blander dig lidt i debatten igen - det var så hyggeligt...

Ved jeg hvorfor du er sygemeldt ? - arrr glemmer så hurtigt... Undskyld hvis du allerede har fortalt det - håber du er okay...

KNUS.

ved faktis ikke om jeg har herinde men er gået ned med stress øv øv noget jeg troede ikke kun ramme mig  og stress har udløst angst hos mig så det er noget træls har været sygemeld det sidste par uger og det går lidt bedre

Anmeld

28. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

ved faktis ikke om jeg har herinde men er gået ned med stress øv øv noget jeg troede ikke kun ramme mig  og stress har udløst angst hos mig så det er noget træls har været sygemeld det sidste par uger og det går lidt bedre

Det er jeg virkelig ked af at læse ... Det er så hårdt...

Håber du med tiden får det bedre og kan bruge din sygemelding fornuftigt til at komme videre...

Sort knus og tanker til dig...

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Det er jeg virkelig ked af at læse ... Det er så hårdt...

Håber du med tiden får det bedre og kan bruge din sygemelding fornuftigt til at komme videre...

Sort knus og tanker til dig...

takker jeg arb virkelig med det nu så det skal nok går men desværre så valgt min chef at opsige mig øv men pyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.