så tøser det er i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Marco2

Det her er programomtalen for showet i aften:

Dansk talkshow med Pernille Aalund.
Kærlighedens veje er uransagelige, og indimellem spiller naturen os et pus. Vi trodser andres forargelse, følger vores hjerte og udlever de forbudte følelser.Helle flyttede sammen med sin søns skolekammerat. I dag har de en datter på 6 år.23-årige Agnieszka blev gravid med Helmuth, men hvad hun ikke vidste, var at han allerede var gift og far til tre. Tina blev forført af sin 8 år ældre fætter Lars

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Anonym trådstarter

Sabrina L skriver:

Er der ikke en der vil sende mig en PB med hvem hun er ?

du har fået en pb

Anmeld

28. september 2010

quar20

Nu ved jeg ikke personligt INTET om dig herinde, men har lige set programmet på nutv - og må indrømme din historie er SÅ go..! Ja undskyld men syntes simpelthen det er noget af det SEJESTE at gøre ( efter alt det man har været igennem )..!!

Der må jeg sku sende dig et KÆMPE  og sige at du gør noget VIRKELIG fantastisk for dit barn og de tre andre..

Anmeld

28. september 2010

Pia.

Marco2 skriver:

Det her er programomtalen for showet i aften:

Dansk talkshow med Pernille Aalund.
Kærlighedens veje er uransagelige, og indimellem spiller naturen os et pus. Vi trodser andres forargelse, følger vores hjerte og udlever de forbudte følelser.Helle flyttede sammen med sin søns skolekammerat. I dag har de en datter på 6 år.23-årige Agnieszka blev gravid med Helmuth, men hvad hun ikke vidste, var at han allerede var gift og far til tre. Tina blev forført af sin 8 år ældre fætter Lars

Ja nu ved vi da hvem det er - glæder mig til at se det...

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

du har fået en pb

os mig PB.

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

har du gættet det pia? det er da flot

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Nu ved jeg ikke personligt INTET om dig herinde, men har lige set programmet på nutv - og må indrømme din historie er SÅ go..! Ja undskyld men syntes simpelthen det er noget af det SEJESTE at gøre ( efter alt det man har været igennem )..!!

Der må jeg sku sende dig et KÆMPE  og sige at du gør noget VIRKELIG fantastisk for dit barn og de tre andre..

åh alle så den på nu tv jeg venter spænd lidt endnu hehe tak søde det varmer

Anmeld

28. september 2010

Marco2

Pia. skriver:

haha … ja efter programomtalen burde det ikke være sååå svært at gætte … Så kan det vist kun være én

Anmeld

28. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

har du gættet det pia? det er da flot

Ja altså det tror jeg da - det er nu navnet jeg syntes er specielt og ikke noget man høre hver dag... vel... eller tager jeg helt fejl... nej vel ?

Knus Pia.

Anmeld

28. september 2010

Mira0911

Anonym skriver:

q tv kommer..opretter den anonymt bare for at se hvor mange kan genkende mig...selvom  flereste ved hvem jer er

GLÆDER mig til at se det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.