så tøser det er i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Anonym trådstarter

Marco2 skriver:

haha … ja efter programomtalen burde det ikke være sååå svært at gætte … Så kan det vist kun være én

ja afhæng af hvor godt i kender mig hehe mange af jer kender mig rigtigt godt og andre næsten ikke så kom med navnet jeg siger til når i har gættet hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Pia.

Marco2 skriver:

haha … ja efter programomtalen burde det ikke være sååå svært at gætte … Så kan det vist kun være én

Ja nemlig... det er ikke hver dag man høre det navn - og navn og alder passer jo med en her inde så mon ikke den er god nok...

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Ja nemlig... det er ikke hver dag man høre det navn - og navn og alder passer jo med en her inde så mon ikke den er god nok...

smiler tro at du har ret men har ikke mit navn som min brugernavn men det haft jeg så jo du har gættet det

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Har gættet hvem du er Jeg glæder mig til at se det i aften!

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Har gættet hvem du er Jeg glæder mig til at se det i aften!

smiler hvem er jeg så ? lige så snart kommer min brugernavn så skal nok lade være med være anoymt

Anmeld

28. september 2010

Diana...

Ihh jeg vil altså også se det!

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

også mig søde

Anmeld

28. september 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Kan du ikke komme til at se det  ? eller har du ikke kanalen? ;)

Anmeld

28. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

smiler tro at du har ret men har ikke mit navn som min brugernavn men det haft jeg så jo du har gættet det

Det mente jeg nok - Jeg har godt set du ikke har det brugernavn mere ... Glæder mig rigtig meget til at se dig i aften..

Knus.

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Det mente jeg nok - Jeg har godt set du ikke har det brugernavn mere ... Glæder mig rigtig meget til at se dig i aften..

Knus.

det er fordi jeg vil ikke at at nogen personer kun finde mig her og de kun det eftersom alle på nettet kan læse med hvad sker på baby desværre så hvis de googler efter mit navn kan de ikke finde mig her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.