Kommende mor på SU søger gratis vente tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Maja88

jeg kunne godt tænke mig noget af det i m hvis det kunne lade sig gøre-

er selv på su og har fået et par ventebukser af min mor og blev overrasket over størrelsen skulle være mindre en normalt.

Men ja ventetøj er jo ikke jordens billigste tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

mildan

hej kære Maja:

Jeg kan se at du er fra jylland og jeg er fra storkøbenhavn, det er nogen søde og generøse moder fra jylland som vil hjælpe dig, kan forstå dig og har samme probleme, har lige været i apotek og købt gravitamin og fiskeolie piller til næsten 400 kr.....det er meget dyrt og være gravid.....

held og lykke med graviditet

Anmeld

29. september 2010

Kløver

mildan skriver:

hej kære Maja:

Jeg kan se at du er fra jylland og jeg er fra storkøbenhavn, det er nogen søde og generøse moder fra jylland som vil hjælpe dig, kan forstå dig og har samme probleme, har lige været i apotek og købt gravitamin og fiskeolie piller til næsten 400 kr.....det er meget dyrt og være gravid.....

held og lykke med graviditet

hej mildan

jeg kan se du skriver du køber gravitamin, gjorde jeg også i starten, men snakkede med en jordemoder som sagde at der ikke  er så stor forskel på indholdet i dem og så almindelige vitamin piller, man kan gøre det billige, da man anbefaler at købe kalk til ens gravitamin, at man istedet køber alm vitaminpiller, og så tager de alm billigere kalkpiller som supplement, og alm fiskeolie, er lige så gode som gravitamins fiskeolie serie. man kan derudovre købe ekstra folinsyre billigt, så der kan være gode penge at spare Jeg tager nogle som jordemoder.dk sælger som hedder bio gravid, de er også billigere, og der er alt i hvad man skal bruge. de kan også fås i matas

Anmeld

29. september 2010

tumle81

Maja84 skriver:

hej mildan

jeg kan se du skriver du køber gravitamin, gjorde jeg også i starten, men snakkede med en jordemoder som sagde at der ikke  er så stor forskel på indholdet i dem og så almindelige vitamin piller, man kan gøre det billige, da man anbefaler at købe kalk til ens gravitamin, at man istedet køber alm vitaminpiller, og så tager de alm billigere kalkpiller som supplement, og alm fiskeolie, er lige så gode som gravitamins fiskeolie serie. man kan derudovre købe ekstra folinsyre billigt, så der kan være gode penge at spare Jeg tager nogle som jordemoder.dk sælger som hedder bio gravid, de er også billigere, og der er alt i hvad man skal bruge. de kan også fås i matas

Gravitamin er alt for dyre at købe!! OG unødvendige, hvis man selv laver en cocktail

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.