Kommende mor på SU søger gratis vente tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.067 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. september 2010

mildan

hej kære mødre og kommende mødre: Jeg er så lykkelige at jeg er gravid, men med min lille su har jeg ikke råd til meget, hvis der er nogen som ville gir væk vente tøj blir jeg rigtigt glad og selvfølige kan gir væk til andre efter fødslen.takker på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Malonde1985

mildan skriver:

hej kære mødre og kommende mødre: Jeg er så lykkelige at jeg er gravid, men med min lille su har jeg ikke råd til meget, hvis der er nogen som ville gir væk vente tøj blir jeg rigtigt glad og selvfølige kan gir væk til andre efter fødslen.takker på forhånd 

Bruger desværre det jeg har... Ellers måtte du meget gerne ha fået det

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville bare give dig et tid: H&M har rigtig lækkert ventetøj og det koster ikke alverden!

Tillykke med graviditeten!

Knus Caroline, også på su

Anmeld

28. september 2010

Ann.

Jeg har vist en del du kan få - hvad størrelse bruger du?

Anmeld

28. september 2010

Ida.

Hvad størrelse bruger du? Måske har jeg noget liggende...

Anmeld

28. september 2010

mildan

tusinde tak alle sammen, jeg er mundlam, findes så mange søde mennesker

Anmeld

28. september 2010

mildan

Hej kære trine og idamarie: Jeg bliver rigtigt glad, jeg vejer 56 kilo og jeg er i uge 5, men kan allerede mærek kan ikke passer mit tøj.

Anmeld

28. september 2010

mullesmith2

Mit tøj er desværre for stort bruger xl og xxl og du skal vist ik have mere end small eller medium med dine 56kg  men bor du i nærheden af en bilka så har de også udemærket ventetøj der, jeg har brugt meget venteleggins og en tunnika udover så er der ik noget der strammer, ellers er der mange fine trøjer kjoler og skjorter der er skåret lige under brystet det er rigtig flot til gravid mave så bliver den rigtig fremhævet  Men som sagt så prøv bilka og hogm de har sagerne. Held og lykke med graviditeten.

Anmeld

28. september 2010

mettegg

først et stor tillykke med graviditen 

når du engang finder ud af hvad køn det er har jeg en stor flytte kasse med pigetøj fra str 56-74 og en brio lift m. madras og en stor flytte kasse med babylegtøj, alt sammen kan du købe for 300 kr.

det er sat ind på dba til 500 kr for tøjet og 500 for legetøjet.

jeg kan desværre ikke sætte link ind så du kan se billeder af det 

Anmeld

28. september 2010

mullesmith2

mettegg skriver:

først et stor tillykke med graviditen 

når du engang finder ud af hvad køn det er har jeg en stor flytte kasse med pigetøj fra str 56-74 og en brio lift m. madras og en stor flytte kasse med babylegtøj, alt sammen kan du købe for 300 kr.

det er sat ind på dba til 500 kr for tøjet og 500 for legetøjet.

jeg kan desværre ikke sætte link ind så du kan se billeder af det 

Jeg har så drengetøj til den tid i de små størrelser  kan sagtens finde en go pris... rigtig go pris...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.