Kommende mor på SU søger gratis vente tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

LRJ

mildan skriver:

Hej kære trine og idamarie: Jeg bliver rigtigt glad, jeg vejer 56 kilo og jeg er i uge 5, men kan allerede mærek kan ikke passer mit tøj.

Ja har lidt jeg kan sende , men det er kun kjoler, tunika og trøjer da jeg kun gik i leggins har os noget pige tøj du må få når du en gang finder ud af kønnet ? Det meste ventetøj er m var det noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

morethanperfect

Jeg har nogle ventebukser du må få , afhængig af hvor du bor .. Det ern nemmest hvis de blir sendt

Anmeld

28. september 2010

2721

Jeg har også noget du gerne må få. Skriv en privatbesked så ser vi på det

Anmeld

28. september 2010

mildan

Ah. jeg er vireklige røret af alle jeres opmærksomhed, tusinde tak

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

mildan skriver:

hej kære mødre og kommende mødre: Jeg er så lykkelige at jeg er gravid, men med min lille su har jeg ikke råd til meget, hvis der er nogen som ville gir væk vente tøj blir jeg rigtigt glad og selvfølige kan gir væk til andre efter fødslen.takker på forhånd 

Hvad størrelse bruger du?

Anmeld

28. september 2010

mildan

Hej kære Camilla:

Jeg vejer normalt 56-58, men jeg er begyndt at blive store, derfor allerede tænker jeg på ventetøj, jeg tror kan sagtens passe large og om nogen måneder XL.

Tak på forhånd

Anmeld

28. september 2010

Ann.

mildan skriver:

Hej kære Camilla:

Jeg vejer normalt 56-58, men jeg er begyndt at blive store, derfor allerede tænker jeg på ventetøj, jeg tror kan sagtens passe large og om nogen måneder XL.

Tak på forhånd

Hvor skal det sendes hen?

Anmeld

28. september 2010

mildan

Ah tusinde tak

Anmeld

29. september 2010

CamillaSoefelt

mildan skriver:

Hej kære Camilla:

Tak på forhånd

Jeg har lidt i M, men det blir måske for småt så?

Anmeld

29. september 2010

Hasselnødden

Jeg har lidt - men i str. M, men måske for småt? - du skal ikke give penge for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.