Dictes mor skriver:
Jeg skrev i sidste uge, at min mor har fået konstateret kræft, og efter en dejlig weekend sammen med hende og min far virkede det som om, at det bare havde været en dårlig drøm, og at alt var helt normalt igen. Men idag skal min mor på sygehuset og have planlagt behandlingsforløb og skal have at vide, hvor ondtartet kræften er og chancer for at komme sig helt.
Jeg har det fysisk dårligt, jeg er så nervøs for at det er dårlige nyheder vi får idag. Jeg ryster over det hele, har kvalme og er på grådens rand hele tiden. 
Nej hvor jeg kender det som du går igennem lige nu. Det er bare ikke sjovt. Man ender med at hade hospitaler(hvis man ikk gør det i forvejen)
Jeg vidste første gang heller ikke hvad der var op eller ned, da vi fik af vide min mor var syg og så skulle vente på at få afvide om hun kunne blive rask eller ej.
Jeg ved at hvis de operere, er det lettere for lægeerne og sige om det er væk eller ej. Ved kemo og strålebehandling kan de kune sige om det er blevet mindre.
Men der er jo mange der har overlevet at ha brystkræft. Ja bare se min mor, hun overlevede første gange at ha kræft i venstre lunge og en kræft svulst i hjernen.
Men ja alt kan få en til at tude.
Men jeg har lært på den hårde måde, at du skal bare tænke positiv på det hele og vente til du ved noget. Jeg ved godt det er svært. Men det vil slide endnu mere på dig, hvis du går og tænker hvis nu eller mindre positive tanker.
Et stort kram herfra
Anmeld