Puha, det er svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Dictes mor

Jeg skrev i sidste uge, at min mor har fået konstateret kræft, og efter en dejlig weekend sammen med hende og min far virkede det som om, at det bare havde været en dårlig drøm, og at alt var helt normalt igen. Men idag skal min mor på sygehuset og have planlagt behandlingsforløb og skal have at vide, hvor ondtartet kræften er og chancer for at komme sig helt.

Jeg har det fysisk dårligt, jeg er så nervøs for at det er dårlige nyheder vi får idag. Jeg ryster over det hele, har kvalme og er på grådens rand hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Jeg skrev i sidste uge, at min mor har fået konstateret kræft, og efter en dejlig weekend sammen med hende og min far virkede det som om, at det bare havde været en dårlig drøm, og at alt var helt normalt igen. Men idag skal min mor på sygehuset og have planlagt behandlingsforløb og skal have at vide, hvor ondtartet kræften er og chancer for at komme sig helt.

Jeg har det fysisk dårligt, jeg er så nervøs for at det er dårlige nyheder vi får idag. Jeg ryster over det hele, har kvalme og er på grådens rand hele tiden.

åh søde Camilla... det er da også svært at have det godt i den situation!  for din egen skyld er du nødt til at trække vejret godt ned i maven... og så slappe godt af!

tænk på at der er gode chancer for at din mor kommer sig helt! der er gode chancer for at det hele bliver godt igen!

stort knus søde Camilla!

Anmeld

28. september 2010

sarahb

ej stakkels.. Det må være så hårdt, når det rammer ens nærmeste.
Lad os håbe hun bliver helbredt og kommer ud af det helt raskt igen. Det gjorde min svigerinde Så der er håb...

Sender hende de bedste tanker og en masse held og lykke til at det kan kurreres.

Anmeld

28. september 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

Kan godt forstå du har det så dårligt og har svært ved at hænge sammen og tænke klart. Det må være mere end forfærdeligt at forstå at ens mor er syg uden at kunne gøre meget andet end blot at være der for hende.

Jeg ber og håber inderligt på at hun hurtigst muligt blir rask igen - åh det fortjener hun altså!

De største varmeste og kærligste knus og kram til både dig og din mor.

Anmeld

28. september 2010

Jules

Åh ha søde... Det er jo helt forståeligt at du har det sådan!

Mange tanker og knus til dig og din familie...

Anmeld

28. september 2010

Bondepigen

PUHA, ja der er ikke noget at sige til at du er bange. Men når det er sagt, så kender osse jeg en der er blevet helbredt for brystkræft... så der er rimelig gode chancer i forhold til mange andre kræftformer. Håber i hvert fald I får gode nyheder!!!

Stort kram til dig. Tænker på dig!!!

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Kan godt forstå du har det så dårligt og har svært ved at hænge sammen og tænke klart. Det må være mere end forfærdeligt at forstå at ens mor er syg uden at kunne gøre meget andet end blot at være der for hende.

Jeg ber og håber inderligt på at hun hurtigst muligt blir rask igen - åh det fortjener hun altså!

De største varmeste og kærligste knus og kram til både dig og din mor.

Ja og nu er jeg helt ude af den, fordi jeg kom til at ligge Dicte ud og sove uden sine handsker og hue, og alarmen blinker for at det er koldt, og det kan jeg ikke lige klare, jeg er så ked af det, og hvad nu hvis hun bliver for kold. Jeg har lagt dynen helt op over ørene på hende, og håber det bedste, men jeg kan godt mærke at selv det mindste hyler mig ud af den idag.

Anmeld

28. september 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

Ja og nu er jeg helt ude af den, fordi jeg kom til at ligge Dicte ud og sove uden sine handsker og hue, og alarmen blinker for at det er koldt, og det kan jeg ikke lige klare, jeg er så ked af det, og hvad nu hvis hun bliver for kold. Jeg har lagt dynen helt op over ørene på hende, og håber det bedste, men jeg kan godt mærke at selv det mindste hyler mig ud af den idag.

Åh smukke, dine følelser og beymringer sidder bare helt udenpå lige nu. Der skal ikke noget til før du blir ude af den. Det er svært at kaperer det hele.

Mon ikke Dicte-pigen ligger lunt nok selvom det er lidt koldt idag? Ellers må du lige liste en hue på hende hvis du har det rigtig skidt med det. Kender godt det følelse der.

Selv er jeg også mega meget følelses ramt for tiden og har svært ved at tænke klart. men det er en helt anden sag. vil bare sige at jeg godt kender til det der med at man ikke rigtig kan finde ud af noget fordi ens hovedet og krop er ude af den.

ved ikke om det gav nogen mening....

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Åh smukke, dine følelser og beymringer sidder bare helt udenpå lige nu. Der skal ikke noget til før du blir ude af den. Det er svært at kaperer det hele.

Mon ikke Dicte-pigen ligger lunt nok selvom det er lidt koldt idag? Ellers må du lige liste en hue på hende hvis du har det rigtig skidt med det. Kender godt det følelse der.

Selv er jeg også mega meget følelses ramt for tiden og har svært ved at tænke klart. men det er en helt anden sag. vil bare sige at jeg godt kender til det der med at man ikke rigtig kan finde ud af noget fordi ens hovedet og krop er ude af den.

ved ikke om det gav nogen mening....

Det gav helt klart mening, for det er sådan det er. Hvad er der los med dig, siden du også er hylet ud af den?

Anmeld

28. september 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

Det gav helt klart mening, for det er sådan det er. Hvad er der los med dig, siden du også er hylet ud af den?

Godt det gav lidt mening ;)

Synes ikke jeg vil sidde og fylde dig med mine bekymringer lige nu søjde. Du har nok at holde styr på ;) Der er bare rigtig mange ting i mit liv lige nu der ikke er som det burde være. En svær og hård kamp, men mon ikke det blir bedre en gang ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.